המדריך לבחירת טבעות נישואין

כשאנו נכנסים לברית הנישואין, אנו מצפים לבלות עם בן או בת הזוג שלנו את כל החיים, וטבעת הנישואין, הסמל לברית הזו, צפויה ללוות אותנו אף היא תקופת ארוכה מאוד. מסיבה זו, אין להקל ראש בבחירת טבעות נישואין, הן בהתייחס לטבעת של האישה והן בהתייחס לטבעת של הגבר. אז איך עושים זאת בצורה נכונה? להלן המדריך המלא.

קודם כל הנוחות

בכדי לבחור את הטבעת המושלמת, יש לשים במרכז את עניין הנוחות. תחילה שימו לב לעובי של הטבעת ולרוחב שלה. זכרו שטבעת הנישואין אינה יורדת מהאצבע, ולכן היא צריכה לאפשר לכם ביצוע נוח של כל פעולות היומיום, כולל ניקיון, בישול, לבישת בגדים, נעילת נעליים ועוד ועוד. במצב אופטימלי, אתם לא אמורים להרגיש את הטבעת. כדאי לפסול גם טבעות שכוללות עיטורים או מרכיבים בולטים, שעלולים להיתפס במוצרי טקסטיל. טבעות כאלו לא יהיו נוחות בשימוש היומיומי.
למשל, אם יש לכם אצבעות קצרות, לא כל כך כדאי ללכת על טבעות רחבות, משום שהן מכסות חלק גדול מהאצבע ועלולות להיות לא נוחות. טבעות צרות הרבה פעמים נוחות יותר. מעבר לזאת, שימו לב גם למשקל של הטבעת. יש אנשים שחשוב להם שטבעת הנישואין שלהם תכיל כמה שיותר זהב, כאשר המשמעות האמיתית שלה היא סמלית ולא קשורה לערך המעשי.

תהיו אופנתיים

כמובן שאסור לשכוח גם את האופנה, וזו מזמנת לנו הפתעות רבות ונעימות בתחום טבעות הנישואין! ישנו מגוון עשיר ביותר של טבעות נישואין, חלקן בזהב לבן אחרות בזהב צהוב, ויש שמשלבות את שני המרכיבים יחד, וכוללות שלל דוגמאות, טקסטורות ועיטורים. הדמיון של מעצבי התכשיטים אינו יודע גבולות, ויש להם כלים מתקדמים, שמאפשרים להוציא אל הפועל כל תכנון.
טבעת הנישואין שנמצאת על האצבע כל הזמן צריכה גם לשמח את העין, ואם טבעת אירוסין רגילה ופשוטה לא תעשה את זה, אז כדאי וצריך לחפש אחר טבעת נישואין מעוצבת, שתעשה טוב על הלב בכל פעם שתסתכלו עליה.

תכשיטים בעיצוב אישי

אם לא הצלחתם למצוא את הטבעת המושלמת, גם כזו שתהיה יפה לעין וגם תספק עבורכם את הנוחות המקסימלית, אזי ניתן ואף מומלץ לפנות לשירות תכשיטים בעיצוב אישי. השירות המיוחד הזה נועד כדי לתכנן ביחד איתכם את טבעת הנישואין המושלמת, כזו שתתאים למבנה היד שלכם, להרגלים שלכם ותשקף את העיצוב האופטימלי עבורכם. זוהי גם הזדמנות נהדרת לעצב את שתי טבעות הנישואין באותו העיצוב, כדי להדגיש את האיחוד הרעיוני ביניכם.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם