טיפים לאיפור כלות

כחצי שנה לפני יום החתונה, הכלה כבר מתחילה לחפש מאפרת ליום הגדול. לחלק מהכלות יש סבלנות גדולה, אחרות מזדרזות לבצע את הבחירה כמה שיותר מהר, מה שיכול להוביל למצב שבו הן יבחרו שירות ממש לא טוב. אז כדי שזה לא יקרה לכן, להלן כמה טיפים הקשורים לאיפור כלות כדי שיהיה באפשרותכן לבצע את בחירה על הצד הטוב ביותר.

לא לוותר על איפור ניסיון

איפור כלות אינו נחשב לאיפור רגיל וסטנדרטי. נשים שממעטות להתאפר או כאלה ששומרות אל איפור סולידי, עלולות שלא לדעת מראש מה הן רוצות מה בדיוק מתאים להן. בשביל זה קיים איפור ניסיון: קודם כל על מנת לדעת מה הכלה רוצה ושנית כדי המאפרת תדע מה מחביא לה, מה מתאים יותר ומה מתאים פחות.

איזון בין תסרוקת לאיפור והשמלה

השילוש הקדוש לכלה בכל אשר נוגע להופעה הוא איפור+תסרוקת+שמלה. במקרים רבים אפשרות לראות כלות שאין כל איזון בין הגורמים. למשל שמלה צנועה אבל איפור ותסרוקת מוגזמים. לכן, במקרים כאלה תמיד כדאי להקשיב לספרית ולמאפר ולמעצב הכלה ולבצע תיאום בין שלושת הגורמים. כמו כן, תזכרו שאפשר להשתמש ביותר מתסרוקת ושמלה אחת לחתונה על מנת שיהיה הרב היותר נוח לרקוד על הרחבה.

לבדוק את כל הסגנונות האפשריים

חשוב מאוד לבדוק את כל סגנונות האיפור האפשריים לכלות אבל לא לשכוח לבקש חוות דעת אמתית ומקצועית מהמאפרת. עדיף לקבל תשובה של "לא, האיפור הזה לא מחמיא לך" מאשר לגלות ביום החתונה שההופעה שלך פחות מרשימה או יותר מידי מוגזמת ממה שחשבת. לכן חשוב לבחור מאפשר שאינה חנפנית אלא ולא כזאת שרוצה לקחת את הכסף מבלי שיהיה לה אכפת מהתוצאה, אלא מאפשר שבאמת תדאג לכלה.

ערכת טאץ' אפ

חשוב להתאים את האיפור למזג האוויר. ישראל היא מדינה עם אחוזי לחות גבוהים מאוד ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון. על כל פנים, תרתי משמע, חשוב לדאוג לערכת טאץ' אפ על מנת שיהיה באפשרותכם לתקן את האיפור בשעת הצורך במיוחד אם מדובר בחתונה אשר מתקיימת ביום שישי בצהרים.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם