טיפים לבחירת גן אירועים

בחירה של גן אירועים הינה אחד הדברים החשובים ביותר, והיא למעשה קובעת את האופי ואת הסגנון של האירוע כולו. לכן בבחירת גני אירועים מעבר לעובדה כי המקום מעוצב בצורה מקסימה והוא עונה על כל הקריטריונים שלכם מבחינת הטעם האישי והאופי של המקום בו אתם רוצים להתחתן, חשוב מאוד לשים לב למספר דברים חשובים וקריטיים לא פחות בבחירת גני אירועים אשר קובעים כיצד האירוע שלכם יתנהל וכיצד הוא יראה.

  • רישיון עסק – כל גן אירועים צריך לפעול בהתאם לרישיון עסק. במידה ולמקום אין רישיון עסק, או רישיון זמני, אתם עלולים למצוא את עצמכם מספר ימים לפני החתונה בלי גן, וזו הסיבה, כי גני אירועים הפועלים ללא רישיון עסק, עשויים לקבל צו הריסה. היו כבר מיקרים רבים לכך לצערנו לכן, רישיון עסק הינו חשוב ביותר, והוא ימנע מכם הפתעות לא נעימות ובלתי צפויות.
  • תעודת כשרות – אם אתם עורכים חתונה כדת וכדין, הרי שלגן האירועים חייב להיות תעודת כשרות, זוהי דרישה של הרבנות. ובמידה ואין במקום תעודת כשרות, הרב עשוי שלא לחתן אתכם. זהו בהחלט עניין בסיסי אך יש לציין כי הדבר חשוב רק אם מדובר בחתונה דתית ולא אזרחית.
  • מערכות הגברה ותאורה – לכל גן אירועים יש מערכות הגברה ותאורה, חלקן בסיסיות וחלקן מתקדמות יותר. בדקו ובחנו בדיוק את סוגי מערכות ההגברה והתאורה במקום, והאם הן כלולות במחיר או שעליכם להוסיף על כך לחוד. חשוב מאוד לוודא את הפרטים הללו, על מנת לא להיות מופתעים ברגע האמת.
  • גיבוי חשמל – גיבוי חשמלי הינו דבר חשוב ביותר, במקרה של נפילת חשמל או מתח, חשוב מאוד כי לגן האירועים יהיה גנרטור אשר יאפשר לכם להמשיך את האירוע מבלי הפרעה.
  • אבטחה – גן אירועים צריך להיות מקום בטוח ומאובטח, בדקו האם גן האירועים מספק לכם שירותי אבטחה במהלך האירוע, או שעליכם לדאוג לכך בכוחות עצמכם. ברוב גני האירועים המסודרים, יש חברות אבטחה אשר נותנות את שירותי האבטחה, אך מומלץ להיות בטוחים.
  • חניה – החניה היא דבר חשוב מאוד לאורחים ולמוזמנים שלכם, בדקו כי ישנה חניה מסודרת ונוחה לגן האירועים, והאם יש אנשי צוות במקום שיוכלו לכוון את האורחים בחנייה.
  • שעת סיום – ישנם גני אירועים אשר מוגבלים בשעות בהם ניתן להמשיך את האירוע, וישנם גני אירועים בהם לא תהיה בעיה להמשיך את המסיבה גם עד 4 בבוקר. שעת הסיום צריכה להיות ברורה וקבועה.
  • תוספות נלוות – גם אם נדמה לכם כי גן אירועים צריך לספק לכם את כל הדרוש לחתונה, החל מעיצוב שולחנות אוכל ועד לעיצוב חופה, לא תמיד הדבר כלול במחיר. בדקו היטב את כל התוספות הנלוות והאם הן כלולות במחיר או שעליכם להוסיף על כך כסף.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם