יום הולדת לילדים

רובם המוחלט של הילדים פשוט אוהבים שחוגגים להם יום הולדת. ולמה לא באמת?! יום הולדת זה היום שבו הם מממש מלכים – הם מקבלים את כל תשומת הלב, הם נמצאים המרכז החגיגה, מקבלים מתנות, שרים להם – אז למה לא בעצם…

14

הבעיה מתחילה כאשר כל ימי ההולדת נחגגים בצורה זהה – דבר אשר פוגע בחגיגיות של המאורע. אם אתם רוצים להימנע מכך יש לחשוב על רעיונות חדשים לחגוג את יום ההולדת, בכדי שהחוויה תמשיך ותהיה חיובית.

למה כדאי להשקיע בחגיגת יום ההולדת של הילד?

ילדים זוכרים דברים וחגיגות יום הולדת הם מסוג הדברים שילדים נוטים לזכור, אפילו לכל החיים. יום הולדת לילדים הוא אירוע אשר מסמל את תהליך ההתבגרות של הילד ובשבילם זה אינו דבר של מה בכך. אל תמעיטו בחשיבות חגיגת יום ההולדת – בשביל הילדים זה הרבה יותר מחגיגה – החברים שלהם אשר נמצאים סביב רואים את ההשקעה בהם, את היחס להורים, וחגיגת יום הולדת מוצלחת יכולה להעלות אותם במעמד החברתי בגן או בכיתה.

רעיונות מיוחדים לחגיגת יום הולדת לילדים

תמו הימים, כמו בתקופה שהיינו ילדים, בהם ההורים היו מארגנים ועושים את חגיגות יום ההולדת של הילדים בצורה עצמאית, בסלון או בחצר של הבית. ואכן הסטנדרט השתנה (מבלי לשפוט אם לטוב או לרע). היום זה לא מספיק לארגן כמה משחקי חברה ולשים את קלטת המיקס להיטים של התקופה. בימינו ישנם הרבה אופציות העומדות בפני ההורים בבואם לארגן לילד שלהם את חגיגת יום ההולדת. הנה מספר רעיונות נחמדים שישדרגו את חגיגת יום ההולדת הבאה של הילד שלכם:

יום הולדת בבריכה– ליום הולדת בקיץ חסרונות רבים, בעיקר בשל תנאי מזג האוויר המקשים חגיגות מחוץ לבית ולא במקום סגור. אך יום הולדת בקיץ מאפשר לכם לחגוג את היום הולדת במקומות לא שגרתיים – כגון יום הולדת בבריכה. הילדים מתים על זה, הם משחקים בעצמם במים ולכם יש זמן לארגן בשקט את הכיבוד.

יום הולדת במוזיאון – אם קסם לכם הרעיון לחגוג את יום ההולדת בבריכה, אתם בוודאי תאהבו את הרעיון הבא: חגיגת יום הולדת במוזיאון. כן זו לא טעות, כיום ישנם הרבה מוזיאונים אשר מאפשרים לכם לחגוג את יום ההולדת בשטחם. החגיגה לרוב כוללת הדרכה ופעילות מותאמת לגיל הילדים ולאחר מכן המשך החגיגה בחדר/באזור מיוחד ושם ניתן לשיר, לאכול כיבוד קל וליהנות מפרוסת עוגה.

חגיגת יום הולדת עם מפעילים מקצועיים – ברוב הפעמים היום הולדת זה לא איפה אלה איך – זה לא משנה מה המקום אותו תבחרו לחגיגה – חצר הבית שלכם, גינה ציבורית או סתם בפארק הקרוב לבית, אתם יכולים להזמין מפעיל מקצועי שיארגן את החגיגה מהתחלתה ועד סופה. יחד איתו ועם הילד תוכלו לבחור נושא שבה החגיגה תהיה – גיבורי על, פיות, קומיקס וכל נושא שהילד אוהב, ומכאן המפעיל משתלט על העניינים ודואג לקיומה של חגיגת יום הולדת מוצלחת ומהנה. כמו כן תמיד אפשר לשלב דוכני מזון מגוונים להשלמת האווירה!

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם