מה לעשות כשמתקרב אירוע ועלינו לבחור מתנה?

בין אם מדובר ביום הולדת, יום נישואין או מסיבת גיוס לצבא, לאירועים רבים נרצה להביא מתנה מיוחדת שתראה למקבלה כמה אנו אוהבים ומעריכים אותו. אם חשבנו על כל האפשרויות ולא הצלחנו למצוא מתנה שתהיה מספיק מוצלחת בעינינו, הדפסה על חפצים או רקמה ממוחשבת על בדים יכולה להיות בדיוק מה שאנחנו צריכים. מדובר בפתרון פשוט ומקורי, שיכול לשמח כל אדם, להזכיר לו את הקשר ביניכם, ולהתאים למגוון רחב של אירועים. החפץ שנבחר להדפיס עליו יכול לנוע בין מבחר עצום של אפשרויות, מכריות, למצעים, לספלים ואפילו חולצות. נוכל לבחור בחפץ יומיומי, שמקבל המתנה יראה וישתמש בו מדי יום ביומו, או בחפץ מיוחד יותר, שיאפשר לחתן השמחה להיזכר במתנה ולהתרגש מחדש בכל שימוש בה. מתנה שמהווה פתרון מעולה למגוון מקרים היא שעון עם תמונות מודפסות, שבו ניתן לשלב תמונות משפחתיות, תמונות של חברים או אפילו רק של מקבל השעון. את השעון נוכל לעצב במגוון דרכים, בהתאם לטעם האישי שלנו ולאופי של מקבל המתנה. מתוך כל האפשרויות לבחירת שעון עם תמונות, יש כמה נפוצות ומוצלחות יותר.

מהן האופציות כשמעצבים שעון עם תמונות?

  • שעון סולם- אחת מהאופציות המובילות כשמדובר על עיצוב שעון עם תמונות היא שעון סולם. מדובר בשעון, עליו הדפס של ברכה אישית או תמונה, שמהווים את הרקע מאחורי הספרות והמחוגים. השעון ממוסגר על ידי מספר מוטות קטנים, שיכולים להיות מורכבים מחומרים מגוונים כמו מתכת, עץ או פלסטיק, ומכאן מגיעה צורת הסולם המוזכרת בשמו. מוטות עץ יקנו לשעון מראה יותר כפרי ומשפחתי, ואילו מוטות מתכת מבריקים ישלבו מוטיבים הייטקיים. ניתן גם כמובן לבחור ולעצב את סגנון הספרות והמחוגים ואת הצבע הדומיננטי בשעון.
  • שעון שולחני- בין אם מדובר בשעון מעורר או בשעון שולחני רגיל, סוג זה של שעון ימוקם בדרך כלל לצד המיטה או במשרדו של מקבל המתנה, ויעשה בו שימוש יום יומי. לכן, נרצה להקפיד שהתמונה שנבחר עבור שעון זה תהיה מחמיאה עבור כל המשתתפים בה ונעימה למראה. ניתן גם להוסיף חריטה או ברכה קצרה על השעון מבלי להפריע ליעילותו.
  • שעון בצורות מגוונות- שעון שמעוצב בצורת לב, פאזל או במסגרת בצורת זיגזג יכול להוסיף עניין לכל חדר ולמשוך תשומת לב חיובית. קיימות בכל חנות מספר אופציות נפוצות, אך אל תפחדו ללכת על רעיון מקורי ומיוחד יותר עבורכם.

מהי בחירה מוצלחת של שעון עם תמונות?

כשמדובר על חפץ שנעשה בו שימוש כל יום, חשוב שהוא ישתלב עם עיצוב המקום בו הוא יוצב וישרה אווירה נעימה. לכן, גם אם ברצוננו להשתמש בעיצוב נועז או צבעים בולטים, כדאי למתן אותם מעט ולשלב אותם בצורה מושכלת. חשוב גם להקפיד שהתמונות בהן נבחר יהיו מחמיאות ומקובלות על כל המופיעים בהן, כך שהן יסבו שמחה לא רק למקבל השעון אלא גם לסובביו.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם