מתנות לבת מצווה

לרובנו, כאשר אנו מגיעים לגילאים מבוגרים, די נמאס לעסוק בשאלה "איזה מתנה להביא לאירוע כזה וכזה…" לעיתים, נדמה כאילו נגמרו לנו הרעיונות (כאילו שמישהו קבע מתישהו שאנו חייבים להפגין מקוריות תמיד) ושכבר עדיף לגמור עם זה בקלות ולהביא צ'ק. אכן – פיתרון פשוט, הבאת צ'ק כמתנה לאירוע פוטרת אתכם משבירת ראש מיותרת באשר לניסיון לאתר את צרכיה של בעלת השמחה – בת המצווה.

מתנות לבת מצווה, ממש כמו מתנות לברית או לבר מצווה, מהווה פלח מסוים בשוק המתנות, וגם אם לא ידעתם על כך, הרי שקיימים מוצרים מיוחדים המהווים מתנות ממוקדות לבנות מצווה. צ'ק זו אכן בחירה חכמה, גם במקרה זה, אולם אם בכל זאת מתחשק לכם להפגין יצירתיות, בניגוד ליובש הרב המבוטא במסירת המחאה, הרי שיהיה עליכם לחקור מעט יותר את שוק המתנות בן ימינו.

בימינו נערה בת 12 משולה לנערה בת 17 בשנים עברו, הווה אומר – יש לה תחומי עניין מרובים. אכן – העידן הטכנולוגי המודרני הביא לידי כך כי ילדים ונערים צעירים בימינו, נחשפים באופן ניכר לפרטי אינפורמציה רבים ולמכלול מרשים של תחביבים ותחומי עניין – אולי אף כאלו שלא הכרנו או שלא ידענו שקיימים כלל.

עם כניסת הטכנולוגיה לעולמנו, נחשפות נערות צעירות בגיל מוקדם למדי לטרנדים ואופנות שונות, דבר המעצב את טעמן האישי. נוסף על האמור, הנערות אינן זהות; חלקן אוהבות קיטש, בעוד אחרות מעדיפות אופנה אלטרנטיבית.

כיצד בכל זאת ניתן לבחור את המתנה המתאימה לנערה בת המצווה?

מדובר במשימה לא פשוטה – אך כזו שניתן לעמוד בה.

כדאי, ראשית לערוך בירור קצר לגבי הסגנון האישי של בת המצווה. האם כדאי להתמקד בתחום ספציפי או בתחום כללי יותר? בגיל זה מושם דגש מיוחד על קיטש ועל רומנטיקה ובכל זאת – כדאי לוודא האם אכן זהו טעמה של הנערה, לרוב התשובה תהיה חיובית. בובות עם מרקם נעים, פריטים ורודים, טלפונים עם פרחים, לבבות או דמויות חמודות – יתקבלו לרוב באהדה רבה על-ידי הנערה.

ניתן גם לרכוש לנערה שי בעל נגיעה אישית, כדוגמת – הדפסה של תמונה על כוסות, כריות, מגבות ופריטים אחרים. כל שעליכם לעשות הוא להביא את התמונה להדפסה, ומספר מילות הקדשה אישית. עם מתנות אלו, אין צורך לחרוג מתקציב ה-250 שקלים, למרות שתמיד תוכלו להשקיע סכומים גבוהים יותר (שהרי כל נערה תשמח מאוד לקבל תכשיט ההולם אותה).

אירוע בת מצווה נערך עבור בת אדם שהיא לא בדיוק ילדה ולא בדיוק אישה – היא מתחילה את דרכה כנערה מתבגרת, עם צרכים משתנים וכנראה גם תחביבים ייחודיים המתאימים לאופייה הדינאמי. משחקי ילדות לא יתאימו כיוון שהיא כבר לא ילדה וגם מתנה שהייתם מעניקים לאישה בוגרת עשויה לא להתאים כאן. מעוניינים בדוגמא למתנה שיכולה להתאים? תוכלו לחשוב על ערכת טיפול איכותית, או צילום פורטרט על פריט איכותי.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם