מתנפחים להשכרה – הדרך המושלמת לאפשר לילדים להוציא אנרגיות

החופש הגדול כבר ממש בפתח וזה הזמן לחשוב על מגוון פעילויות באמצעותן נוכל להעסיק את הילדים. אם במהלך השנה הילדים נמצאים זמן רב מול המחשב, האקס בוק, הטאבלט, הסמארטפון ושאר מסכים עכשיו זו ההזדמנות לאפשר להם לקפוץ, לרקוד, להשתולל ולהוציא אנרגיה.

איך עושים את זה?

ובכן, במידה והילדים שלכם נמצאים במסגרת כלשהיא בחלק מעונת הקיץ, תוכלו לייעץ לאחראי הקייטנה לפנות לחברה מקצועית המאפשרת מגוון של מתנפחים להשכרה ובחלק מהימים לתת לילדים את האופציה לפרוק אנרגיות על המתנפחים. בנוסף, במידה ויש איזה פסטיבל ביישוב שבו אתם גרים לקיץ הקרוב, זה הזמן להשכיר מתנפחים לילדים. אם אתם מתכננים לארגן אירוע כמו יום הולדת, מסיבה או אפילו חתונת קיץ בבריכה, בכדי שלילדים יהיה מה לעשות וגם הם יוכלו ליהנות, מתנפחים להשכרה היא האטרקציה המושלמת. יש גם מתנפחים בצורות של כוכבים ודמויות מוכרות מה שמוסיף עוד יותר עניין ושמחה לאירוע.

pirate-ship-414124_640

אז איזה סוגים של מתקנים מתנפחים להשכרה קיימים?

קיר טיפוס, טרמפולינה ענקית, טירה מתנפחת, מבוך, מתקן הפל אותי, מיטות שעשועים, בריכות כדורים, מגלשות קצף ועוד. בין היתרונות הבולטים של המתקנים המתנפחים הוא שניתן להתאים את סוג המתנפח לגילאים של הילדים ובנוסף לכך, יש גם מתקנים שמתאימים לשילוב עם מים, כך שניתן לעשות יום כייף בקאנטרי הציבורי לכל הילדים בשכונה. מתקנים מתנפחים הם הטרנד החם של קיץ 2016.

חשוב לזכור!
1. ימי הקיץ הם ימים חמים מאוד ולכן חשוב לזכור למקם מתקן שתייה גדול שהילדים יוכלו לשתות כל הזמן כחלק בלתי נפרד מהפעילות על המתקן.
2. כל מתקן מאפשר לכמות מוגבלת של ילדים לקפוץ עליו וחשוב מאוד להקפיד על הוראות הבטיחות.
3. תמיד כדאי שיהיה אחראי מבוגר שיסתכל על המתקן בזמן שהילדים קופצים.

לסיכום, יתרונות של מתקנים מתנפחים

• דרך נפלאה להעביר את הקיץ הקרוב.
• מאפשרים לילדים להשתולל ולהוציא אנרגיה.
• יוצרים אינטראקציה בין הילדים בשכבה או בשכונה.
• מוסיפים צבע, עניין וכייף לכל אירוע מכל סוג שהוא.
• מתאימים כמעט לכל גיל.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם