פרחים בחגים – החזירו את הריגוש ליחסים

בחירת זר פרחים למתנה – מה חשוב לדעת

חגי תשרי הולכים ומתקרבים, ואיתם המחשבות על המתנות שנקנה לקרובים לנו. אך מלבד החגים, פרחים מהווים מתנה משמעותית כמעט בכל אירוע. לנשים כיום לא חסרים אירועים שכאלה- יום הולדת כמובן, יום האישה הבינלאומי, יום האם וכמובן יום הנישואין. כל כך הרבה אירועים שבהם אנחנו מתפנקות (בתקווה) בזר פרחים ואולי אף מעבר לכך. אבל מה חשוב לדעת כשבוחרים זר פרחים? על מה חשוב להקפיד? הכל במאמר הבא:

  1. בחירת צבע הזר – אחד הדברים החשובים הוא לבחור צבע זר נכון. ורדים אדומים למשל הם בעלי צבע עז, והם מהסוג הפופולארי ביותר (והיקר ביותר) מבין סוגי הפרחים הפופולאריים. חשוב לבחור צבע פרח שאתם יודעים שהאישה אוהבת. כתום וצהוב למשל, הם צבעים פחות סטנדרטיים לפרחים, לכן יש נשים שאינן מחבבות אותם.
  2. צרפו כרטיס ברכה – אז בחרת זר, השקעת בבחירתו ושילמת עליו ממיטב כספך- אבל מה עם ברכה? ברכה יכולה להיות קצרה או ארוכה, אבל עצם הכתיבה שלה מעידה על השקעה גדולה ומשמעותית יותר מרכישת הזר עצמו. רעיונות לברכות ניתן למצוא גם ברשת, ע"י הקשת מטרת הברכה, למשל "ברכה לראש השנה" או "ברכה לחמה". אם את חלשה בכתיבה, מומלץ להשתמש בעזרים הללו.
  3. הגדרת התקציב – בדיוק כמו שמכינים רשימת קניות לפני שנכנסים לסופר, בכדי לא לקנות דברים מפתים שאנחנו לא צריכות, בדיוק כך בעת בחירת זר פרחים. הגדירי לעצמך מראש כמה את מוכנה להוציא על הזר, וכך כשתזמיני אותו באינטרנט או תגיעי לחנות- יהיה לך קל יותר להחליט.
  4. ספונטניות – נכון שברוב הפעמים יש זמנים מוגדרים בהם אנחנו מביאות מתנות לקרובים לנו, אבל מה עם קצת ספונטניות? אפשר להפתיע ולרגש גם בזמנים אחרים. למשל- להביא זר ביום הנישואין של ההורים, או להביא לאחר שהבת שלך חזרה מטיול ארוך של אחרי צבא. כל הדברים האלה מרגשים ומפתיעים יותר מזר שגרתי ביום ההולדת או בחג.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם