שעוני יד לנשים ואימהות

שעונים לנשים צריכים להיות מעוצבים בדרך חכמה כך שישרתו את העונדות אותם הן כתכשיט מעוצב ומשלים הופעה וכן כפריט פונקציונאלי שיאפשר התנהלות בתוך מרקם החיים בבית ללא דאגה באם שעון היד ייגע חלילה במים או ייפתח וייאבד בגינה הציבורית עת האם רצה אחרי תינוקה.

מעצבי העל חשבו על נקודות אלו ואכן שעוני היד היוקרתיים לנשים הם פרקטיים, אלגנטיים ואיכותיים כאחד.

נסקור מקצת משעוני היד לאימהות ונבחן נקודות אלה:

  • חברת בורג  BURG – זו החברה לשעוני יוקרה לנשים שמממשת במלואו את הרעיון הגאוני של שעונים לאימהות. חברת בורג יצרה שעוני יוקרה לנשים יפיפיים ומעוצבים לעילה ולעילה ומנגד אלו שעונים שיש בהם טכנולוגיה מתקדמת שאפילו מייתרת את הצורך לשאת טלפון סלולרי בעת יציאה מהבית.

שעון יד טלפון BURG 9 לבן:

זהו שעון יד אופנתי ושיקי. מתאים כשעון יד לאימהות וכולל טלפון סלולרי שמאפשר הוצאה וקבלת שיחות ללא הגבלה (ישנה אפילו פונקציה של תשעה חיוגים מהירים). מכשיר הטלפון מתאים לשימוש בכל הרשתות הסלולריות ובעל סוללה נטענת (זמן סוללה עומד על שעתיים).

ומהצד השני זהו שעון לנשים יפיפה ויוקרתי בעל רצועה אופנתית עשוייה לטקס (נגד רגישות). השעון עמיד במגע עם מים ובעל מנגנון יפני איכותי ואמין.

זהו שעון שעונה על כל הדרישות משעון לאימהות.

מחיר: 1,600 ₪.

  • חברת מייקל קורס (MK) – מייקל קורס התחיל את דרכו כמעצב אופנת עילית לנשים. כמעצב בגדי נשים הוא מבין את האישה ואת טעמה. לא מפתיע שכשהחליט להיכנס לתחום עיצוב שעונים לנשים הוא הצליח בענק.

מייקל קורס 3364MK  שעון יד אנלוגי:

זהו שעון יוקרתי ועדין למראה. הלוח מנירוסטה ומשובץ קריסטלים. אבזם שנסגר סגירה כפולה עם אבזם בטיחות על מנת שלא יישמט מהזרוע בקלות. כולל לוח שנה בתוכו, עמיד הן במים קרים והן במים חמים ואפשר אפילו לצלול איתו לעומק של 50 מ'.

מחיר: 1.880 ₪.

  • חברת ראדו (Rado) – בשנת 1957 הושקה הקולקציה הראשונה של שעונים לנשים ממפעל בשוויץ בשם Rado Uhren AG. בית היוצרים הזה ידוע בפיתוחים הטכנולוגיים שלו. בחברת ראדו מאמינים ומשתמשים בפיתוחים הן בתחום הטכנולוגי והן בפיתוחים בתחום העיצובי כך שלמעשה הם נושאי הדגל בכל הקשור לקידמה בשעונים לאימהות. רמת החוזק של החומר ממנו עשויים השעונים לנשים דומה ליהלום – פרי פיתוח של החברה עצמה.

RADO R-08263022 / R-21826222:

זהו שעון אלגנטי וסופר יוקרתי בצבע שחור וכסף ובצורת מלבן. כיסוי השעון עשוי מחומר המונע רפלקטיביות, השעון עצמו עשי חומר קרמי (Band), ניתן לצלול איתו לעומק של 30 מטר,המנגנון כמובן שוויצרי.

מחיר: 14,999 ₪.

  • חברת פוסיל (FS– זהו שעון יוקרתי לנשים מבית מעצבים שהם יוצרים. השעון לנשים מעוטר ציורים אמיתיים של ציירים אמיתיים הנבחרים בקפידה וכל שעון הוא ייחודי ובעל אופי וצבע משלו. כמובן שכל המנגנון המוצפן בתוכו מורכב ממיטב החומרים והמנגנונים הקיימים בוק כיום.

שעון יד פוסיל FS4856 פוסיל:

זהו שעון יוקרתי לנשים ומאד ייחודי. חברת פוסיל ידועה בעיצובים הייחודיים לה ואכן זהו שעון לאימהות בצורת כרונוגרף, השעון בציפוי זהב, סגירת שעון מאובטחת.

מחיר: 1,499 ₪.

אם נסכם נוכל לומר כי מעצבי העל מבינים את הצרכים של נשים עסוקות וטרודות בימינו ומנסים להקל עליהן מצד אחד ומהצד השני עדיין להחמיא לנשים ולעצב עבורן שעון יוקרתי, אופנתי ואלגנטי שיהווה סמל סטטוס.

שעוני נשים כיום הם גם פונקציונליים וגם יוקרתיים כאחד.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם