איך בוחרים פינת אוכל למשפחה גדולה

בעוד שחלק מפינות האוכל משמשות נטו עבור אכילה, פינות אוכל בבתים אחרים ימלאו הרבה יותר תפקידים מאשר אכילה. אם אתם לקראת בחירת פינת האוכל לביתכם, ריכזנו עבורכם כאן מידע שכדאי להכיר. ככה נבחר את פינת האוכל הנכנה לנו, כל הטיפים והמידע בשורות הבאות.

אם בשנים עברו המטבח היווה בעיקר חלל עבור בישולים, בימינו פינת האוכל במטבח היא אבן הפינה של הקשרים והאינטראקציה המשפחתית. הילדים יושבים בפינת האוכל ומכינים שיעורי בית, מציירים ועוסקים בתחביביהם, ההורים מסכמים חשבונות בפינת האוכל ועוד. אם כך, אנחנו מבינים שלבחור פינת אוכל זה לא עניין של מה בכך. צריך להשקיע מעט מחשבה ברכישת פינת האוכל המתאימה לצרכים של ביתכם. והנה הטיפים כיצד לעשות זאת נכון.

בחירת פינת האוכל המתאימה ביותר לבית

בניגוד למה שלפעמים אנחנו עושים אינסטינקטיבית, עדיף לא להתחיל עם בחירת העיצוב של פינת האוכל. אמנם ישנן פינות אוכל מעוצבות להפליא, אבל יהיה חשוב להתחיל קודם כל עם המידות, קרי עם הגודל. אם הדירה קטנה, יהיה כדאי לשקול שולחנות אוכל נפתחים בגדלים שונים.

אם החלל בבית מאפשר פינת אוכל גדולה, קחו מידות מדויקות. אל תגיעו לחנות עם השערה לגבי גודל פינת האוכל שאתם צריכים. אם אין ביכולתכם לקחת מידות מדויקות, תוכלו לבחור גדלים סטנדרטיים של פינות אוכל שונות.

איתנות חומרי הגלם בטווח הרחוק

בין אם מדברים על שולחנות אוכל נפתחים או על פינות אוכל מסוג אחר, חשוב לדבר על איתנות חומרי הגלם. בטווח הרחוק, אתם תרצו פינת אוכל שמחזיקה מעמד ולא מתפוררת. אל תשכחו, הילדים נשענים על השולחן, לעיתים גוררים את השולחן בבית, מים של ספונג'ה ניתזים על פינת האוכל ועוד שלל נפלאות.

הבלאי הטבעי של פינת האוכל לא אמור להתגלות לאחר חצי שנה וגם לא לאחר שנה של שימוש בפינה. אם אתם יודעים שפינת האוכל עומדת להיחשף לניקיונות רבים ולחומרי ניקוי, יהיה כדאי לשקול לרכוש פינת אוכל שאינה עשויה עץ. עץ נוטה לספוג מים, בעוד שברזל, פלדה ומתכת לא סופגים מים.

פינת אוכל עם משטח זכוכית או בלי?

אם אתם מעוניינים למקד את הפוקוס על אלמנטים עיצוביים שונים בבית כמו הכיסאות, משטח זכוכית יסייע לכם בכך. אם אין משהו אקסטרה מיוחד בכיסאות שאתם מעוניינים להבליט, לא בטוח שפינת אוכל עם משטח זכוכית תועיל לכם. אם אתם מעוניינים לרכוש שולחנות אוכל נפתחים לבית, אלו אינם מגיעים עם משטחי זכוכית.

בין אם אתם מעוניינים לרכוש שולחן אוכל מסוג כזה או אחר, אנחנו ממליצים לערוך השוואת מחירים ולנסות להוזיל את העלויות על הרכישה. אם תפעלו נכון מבחינה צרכנית, תוכלו להוזיל את המחירים לעיתים גם במאות שקלים.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם