אימון שינה הקל: המדריך האולטימטיבי להורים עייפים

אנו מבינים. שינה זה הדבר שכל הורה רוצה.

זו מילה שלא כולם רוצים לדבר עליה. יש אנשים שחושבים שזה מקודש, מפחיד ודי נורא. ואל תחשוב אפילו להעלות יועצי שינה בקבוצה של אימא. זה הרגע בו כל הילדה הלוחמת מתחילה.
יועצי שינה לתינוקות זה משהו שאף אחד לא רוצה לדבר עליו כי אף אחד לא באמת רוצה לעשות את זה.

כולנו רוצים ללדת את התינוק שישן בצורה מאושרת ביום הראשון. התינוק שמשתדל ומגרגר באושר. זה יכול להירדם באופן עצמאי, זה מתעורר מאושר. אף אחד לא חולם להיות בלגן חם מקופח שינה לבוש בפוקמות על פיג'מה. אף אחד לא מייחל לריפלוקס, פטמות כואבות, לפוצץ חיתולים ותינוקות שבוכים (הרבה)! זה בטוח כמו לעזאזל לא היה החזון כשחלמו על המשפחה המאושרת. עבור הורים רבים הסיוט הפך למציאות. מאז רגרסיה של שינה בת 4 חודשים, התינוק שלך פתאום לא ישן כל כך חם. הם יודעים שהם צריכים לעשות שינוי. זה להמשיך עם שינה כה קטנה וכל כך הרבה התעוררות זה לא טוב לאף אחד.

אז כשיש לך תינוק שלא ישן יותר משעה וחצי ..
או שלא תנמנם יותר מ 20 דקות …
ואתה רק תלוי על חוט …

זה כאשר חשוב להבין מה זה יועצת שינה. מטרת פוסט הבלוג היא לספק תמיכה וידע להורים חסרי השינה שעשויים לדעת כעת באיזה יום בשבוע זה.

מהי הכשרת השינה?

שאלתי קבוצת אמהות מה משמעות אימוני השינה עבורם וההגדרות שלהם היו די מגוונות:

… מנסה "לאמן" את התינוק שלך לדבוק בלוח השינה כמו שלך.
… שיטת פרבר
… בעקבות פרוטוקול מוגדר כדי לגרום לילדך לישון יותר – בדרך כלל CIO.
… לעבוד על לימוד ילדך את זמני השינה.

יש שקוראים לזה אימון שינה, חלקם קוראים לזה עיצוב שינה, שינה תומכת אבל אני פשוט קוראת לזה אימון שינה. למה? בעיניי זו רק מילה מזוהה ומשמעותה בדיוק מה שהיא אומרת. ההגדרה שלי לאימוני שינה היא לתת לילדכם את הכלים להירדם באופן עצמאי תוך הפיכת כל משתנה למיטבי ככל האפשר. המרכיב המרגיע (איך אתה מתכוון ללמד את תינוקך את הכישורים האלה) הוא המרכיב הגדול ביותר בתוכנית לאימוני שינה, אך כך הוא מוודא שתינוקך נוח היטב, מתמקד בתנומות המתאימות לגיל ושעות שינה, וישן בסביבה מסייע לישון.

אפשר גם לומר שאימוני שינה זה, במילים פשוטות, אימון התינוק שלך לישון. אוקיי, גם זה עובד.

… זה לא רק נתן לתינוק שלך לבכות לישון.
… לא מדובר רק באפשרות לתת לתינוק שלך להיפטר מכל ההזנות שלהם באמצע הלילה (מכיוון שאני בדרך כלל לא עושה זאת).
… לא מדובר רק בתינוק שלך שנרדם לבד לפני השינה.
… זה בהחלט לא קשור להרגשת התינוק שלך בזמנים הטובים ביותר עבורך.

יש הרבה גישות ופילוסופיות שונות מאחורי אימוני שינה, אך כל עוד אתה מתמקד במיומנויות שינה עצמאיות ומיטוב מיטב משתני השינה, אתה בדרך הנכונה. כאשר יועצי שינה נעשים נכון, ניתן לראות תוצאות באופן מיידי. שלא לדבר על כך, שילדת תינוק ישנה היטב יכולה להיות שינוי חיים.

מדוע ההדרכה בשכבה מקבלת מוניטין רע?

אנו חיים ביום ובעידן של הרבה מידע אלקטרוני וזה ברכה וקללה כאחד. אני יודע מאז שהייתי אותה אמא ​​חסרת שינה. במשך החודשים הראשונים בחייה של בתי השנייה, החזקתי אותה ביד אחת מנסה לשכנע אותה לישון בזמן שהיד השנייה שלי מדברת על כל מה שיכולתי לישון.

הטוב: יש כמות אדירה של מידע ברשת.

הרע: יש כמות אדירה של מידע הסותר את כל המידע שרק קראת.

== >> מידע סותר זה גורם לראשי הורים רבים להסתחרר.

הטוב: אתה יכול למצוא תמיכה דרך האינטרנט. כשהתינוק שלי עבר את סוגיות השינה המהנות האלה, מעדתי על קבוצת אמהות מטורפות שינה וכעבור שלוש שנים, אני עדיין מחובר לגברות האלה (ורובנו עדיין אובססיביות לשינה).

הרע: אי-בושה זה דבר כזה … כתוב את הדבר הלא נכון בקבוצה הלא נכונה והתוצאות לא יפות. אימהות שלעולם לא יחשבו להיות גסות רוח כשאתה אומר להן שלום ביעד הרים חיתולים אין בעיות להוציא את הגועל שלהן מהדעות החולקות שלך בגלל האנונימיות של האינטרנט.

== >> אל תיכנס לקרב יריות בלי אקדח. אל תבקש עצות לאימוני שינה בפייסבוק.

אז למה לאימוני שינה יש ראפ גרוע כל כך? זה בגלל ששונאים הולכים לשנוא, לשנוא, לשנוא (תודה טיילור) ואם אתה מרגיש חזק כלפי משהו אתה הולך למצוא דרך להגן עליו. בנוסף, לא כולם יכולים להרגיש בנוח עם משהו שהוא כל כך אישי. יש שם הרבה מידע שבעצם אומר שאתה באמת הולך לדפוק את הילד שלך אם אתה אפילו חושב על אימון שינה. מכיוון שאתה יכול לקרוא אותו באינטרנט, זה חייב להיות נכון. אז אנשים מחזיקים במידע הזה כבשורה. וזה בסדר. לאלה הסקרנים מדוע אנשים כל כך מתנגדים לאימוני שינה זה בגלל שיש (הרבה) מאמרים המראים שאימוני שינה גורמים לבעיות התקשרות ומגבירים את הלחץ לתינוקך.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם