בחירת מטפלת בילדים ותינוקות

יותר מ 17% מהמשפחות עבדו עם מטפלת, על פי סקר הטיפול בילדים

יותר מ 17% מהמשפחות עבדו עם מטפלת, על פי סקר הטיפול בילדים בארבע אמהות. הם יקרים יותר ממעונות יום, אך מטפלות מציעות גמישות וטיפול בהתאמה אישית.
אנליסטית התנהגות העובדת עם ילדים הסובלים מאוטיזם ו / או מוגבלות אחרת, אליסון ידעה שהיא תחזור לעבוד לאחר לידת בתה. מה שהיא לא ידעה זה אם היא תחזור במשרה מלאה: שעותיה השתנו שבוע לשבוע, תלוי בלקוחותיה, ובעלה היה לעתים קרובות מחוץ לעיר לעבודה. "ידעתי שנצטרך משהו גמיש," היא אומרת. "התבוננו בקצרה במעונות היום, אבל זה לא מצא חן בעיני."

מטפלת נראתה כמו התאמה טובה יותר – הן מבחינת התזמון והן מסוג הטיפול שניתן. "מבחינתי תשומת הלב של אחד לאחד הייתה חשובה באמת", אומר אליסון.

לאחר לידת בתה פרסמה המשפחה תיאור תפקיד; בזמן שגיסתה התבוננה בתינוק, אליסון החלה לראיין מועמדים. "זה היה תהליך קשה", היא אומרת. "היו מטפלות נהדרות שראיינו טוב – ועשו ראיון שני בבית עם איזבלה – אבל הם נחטפו. וחלקם ביקשו מה הרגשתי שהוא יותר מדי. "

בסופו של דבר הם מצאו מישהו שאליו הם התחברו, ואחרי בדיקת רקע היא חתמה על חוזה לעבוד ארבעה ימים בשבוע סביב לוח הזמנים של אליסון. חמותה של אליסון צופה באיזבלה ביום החמישי.

יתרון: תשומת לב אישית. "היא מסוגלת לשמור על כל לוח הזמנים שתתרצה, בהתבסס על הצרכים שלה", אומר אליסון. "זה באמת פנה אליי בגיל הזה." האומנת שלהם עוד יותר מתאימה את זמנם יחד על ידי הכנת ארוחות ותזמון טיולים. "הם הולכים לפארק ולאירועים חינמיים שונים, ויש זמן ספריה פעמיים בשבוע."

תועלת: גמישות. לרוב מעונות היום יש לוחות זמנים קבועים – וזמני איסוף מוקדם בהרבה ממה שאלליסון היה צריך. "לפעמים אני חוזרת הביתה בשעה 7:30 ומעונות היום לא נפתחים כל כך מאוחר!" היא אומרת.

אתגר: העלות. "הייתה לי חברה שגילתה בפייסבוק שהיא משלמת 500 או 600 דולר לחודש", אומר אליסון. "וחשבתי, אני משלם את זה בעוד שבוע!"

אתגר: משאבי אנוש. כשאתה מתכונן לחזור לעבודה, אתה מסתגל גם להפוך למעסיק בעצמך. "הייתי צריך לבוא עם חוזה", אומר אליסון. ומכיוון שלא רצינו לעשות דברים מתחת לשולחן, היינו צריכים להבין את השלכות המס, לדבר על ביטוח אחריות … "מעבר לכך, תצטרך לתת דין וחשבון על הצורך של המטפלת בזמן חולה ואישי – גם כן באשר להתאים למצב בו הוא או היא פתאום אינם זמינים.

בדיקת מציאות: החלטות על טיפול בילדים כל כך מותאמות למציאות של משפחה מסוימת ומיקוד, עד שקשה להשוות אפשרויות בעת קניות. "בני משפחתי שיש להם ילדים כולם גרים במדינה אחרת, כך שלא ידעתי מה נורמלי, מה ממוצע", ​​אומר אליסון. "קשה למצוא את המידע הנכון שם על עסקה טובה ולא עסקה טובה. היה נחמד שיהיו לנו יותר משאבים ולדבר עם יותר אנשים. "

עצה: כשאתה מראיין מועמדים, התמקד פחות במעשי העבר שלהם וודא שהרעיונות והמעשים שלהם עובדים לצרכים שלך, אומרת תמי גולד, מטפלת מורשית ומחברת הסודות של הלוחשת נני. לכן ניסויים הם החלק החשוב ביותר בתהליך, היא אומרת. "האם הם יכולים לבוא ולעשות את העבודה הזו? הדרך היחידה לדעת היא לבלות מעט עם המועמד. "

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם