דברים משוגעים שאנשים אומרים כשאת בהריון

יש המון דברים מזעזעים שקורים כשיש לך תינוק. עם זאת, מבחינתי ההפתעות הגדולות לא היו קרסוליים נפוחים, סימני מתיחה או השארת בית החולים בתחתוני רשת ענקיים. זה היה השינויים בכל מי שסביבי – זרים במיוחד.

גם במהלך ההיריון וגם מיד אחרי הלידה, זה היה כאילו העולם כולו איבד את מסנן הגינות החברתית שלו. באמת שלא הבנתי (ועדיין לא) הבנתי מדוע זר אקראי בקניון צריך לדעת אם יש לי לידה וגינלית.

ורק עד שהחברים שלי התחילו להביא ילדים, הבנתי את היקף התופעה: נשים בהריון ואמהות חדשות הן משחק הוגן לעצות בלתי מבוקשות, הערות ותשאול אישי בכל מקום ובכל זמן. רוצה לשאול על החלקים הפרטיים שלי? אני מניח שזה מקובל עכשיו. רוצה להגיב על גופי? בטח, למה לא? מתעניין בחיי המין שלאחר הלידה? אממ, בסדר.

להלן דוגמה של דברים מאוד אמיתיים ואישיים מדי, שאנשים אמרו לחברים שלי ולי בזמן שאנחנו היינו בהריון מאוד או אם אמהות לתינוקות. זה נס שאיש לא נפגע.

נוגע מדי

זה גדול, וזה קורה לעתים קרובות מדי. התראת ספוילר: רוב האנשים שונאים את זה, אלא אם כן הם מכירים אותך, וגם אז זה לא תמיד רצה.

לכן, אם אתם קונים במכולת ורואים זר בהריון, אנא אל תבקשו לגעת בה. זה פולש, וכשאת בהריון, כל כך הרבה דברים קורים עם הגוף שלך, הדבר האחרון שאתה רוצה זה מישהו אחר שיחקור אותו.

משחק ניחושים

זה תמיד הפריע לי כי הכל כל כך סובייקטיבי. זה תירוץ לאנשים לדבר איתך ולהעמיד פנים שהם יודעים על מה הם מדברים.

בטח, חצי מהזמן שהם צודקים, אבל זה רק בגלל שהסיכויים הם 50/50. כמו כן, אם זר אקראי יודע מה יש לי, רוב הסיכויים שגם אני יודע.

האם הציצים גדלו?

מדוע אנשים חושבים שזה מקובל זה מעבר לי. חשבו על זה: האם הייתם מגיבים על הציצים של מישהו בכל פעם אחרת, או שזה בסדר רק בגלל שהם בהריון ומתמלאים בחלב?

מכיוון שאינך מכיר את האדם, מדוע אכפת לך איך נראו הציצים שלהם קודם?

האם יש לך סימני מתיחה

אם כן, אני מכסה אותם מסיבה כלשהי.

עוד לא התרגלתי אליהם ולא בא לי לחלוק אותם איתך, אדוני, שבמקרה נפגשתי בחניון הבוקר.

האם את שותה קפה?

זו מתסכלת מכיוון שהיא תמיד נובעת מהערה שיפוטית לגבי האופן בו אסור לך לשתות קפאין במהלך ההיריון.

זר יקר, אתה לא הרופא שלי, אבל אם אתה חייב לדעת, הרופא שלי אמר שזה בסדר שאשתה 12 גרם קפה ביום. אנא רק תן לי להתענג על הספל היחיד הזה שאני מקבל!

האם את בלחץ מהלידה?

כל אחד יכול להפסיק לשאול את השאלה הזו מכיוון שהתשובה היא תמיד מדהימה, "כן !!!" מה שאני רוצה לומר הוא "אתה יודע כמה לילות אני שוכב ער וחושב איפה המים שלי הולכים להישבר, אם אני אגיע לבית החולים בזמן, כמה זה יכאב והמיליון דברים זה יכול להשתבש ?! "

כן, כולנו לחוצים ללדת. אדם יוצא מגופנו.

האם תשתמשי באפידורל?

כשהייתי בהריון עם בני הראשון עניתי לשאלה זו ב"לא "רק כדי לגלות ביום לידתו האמיתי כי הצירים שלי היו כואבים פי 10 מכפי שאי פעם דמיינתי, ובסופו של דבר קיבלתי אחד.

האם רציתי את זה כשטיילתי בשכונה שלי כשהייתי הולך עם הכלב בגיל 7 חודשים בהריון? לא. היה לי את זה? בטח כן, ולא מתחרט על זה קצת. זה שקול לשאול מישהו את תוכנית הלידה שלו. זה לא עניינך.

האם את והמשפחה מתרגשים?

אמנם זה אולי לא נשמע מוזר, אבל זה כן. זה מאוד אישי. מה אם לא הייתי מתרגש או שההיריון הזה לא צפוי או שקרה אחד מאלף דברים אחרים שאתה לא יודע עלי?

הדרך היחידה האפשרית לענות על שאלה זו בפני אדם זר היא "כן" מכיוון שאין סיבה להסביר את ההחלטה הפרטית שלך להביא תינוק לתינוק ואת הבחירות שהובילו אותך לנקודה זו.

טפשת הריון

חבר שלי היה בהריון ושכח משהו. זה לא כל כך מעניין של סיפור, נכון? עד שתשמיע שבשלושים השניות ההן היה במקרה קרוב לה גבר אקראי שהחליט להתבדח על כך שיש לה "מוח של אמא". כמה זה מעליב?

כל אדם בודד שכח לתפוס משהו בדרכו החוצה מהדלת או בזמן שהוא יוצא מהרכב שלהם. אישה בהריון עושה את זה, ויש לה מקרה של "מוח של אמא." קדימה את גלילי העיניים.

האם ניסית יוגה בהריון?

בזמן שחבר שלי היה בחדר הכושר כשהוא מרים משקולות במהלך ההיריון הראשון, גבר ניגש אליה ואמר, "האם ניסית את שיעור היוגה? התינוק שלך יודה לך על זה. "

היא הייתה המומה, ואז היישר נעצרה. מה בכל זאת הבחור הזה יודע על גופה ושגרת האימון שלה? מדוע הרמת משקולות גרועה ויוגה טובה?

האם את עדין לובשת עקבים?

לקראת סוף שתי ההריונות של חבר שלי, אנשים הערו כמו "איך אתה עדיין נועל עקבים?"

היא תמיד הייתה מבולבלת. "האם הרגליים והרגליים שלי כבר לא עובדות? ראית את תלבושות היולדות שלבשה מגהאן מרקל? "

האם את מניקה?

ובכן, אם אתם חייבים לדעת, הייתי אצל ארבעה יועצי הנקה בשבועיים האחרונים מכיוון שבני הרך הנולד לא יתפס.

ניסיתי כל אחיזה, כל טכניקה וכל טריק בספר, והבן שלי ואני עדיין בסופו של דבר בוכים יחד כל הלילה כי הוא רעב, והגוף שלי לא מבצע את הדרך כמו שכולם אמרו לי שזה אמור. האם זה עונה על שאלתך?

האם ילדת לידה טבעית?

הייתי בקניון עם בני בן החודש כששאלו אותי את זה. אחריה, "האם זה היה בנרתיק?" עניתי, "כן, נרתיק, וקיבלתי שישה תפרים. רוצה לראות?"

כלל אצבע: אל תשאל אישה על הנרתיק שלה אלא אם אתה בן הזוג או הגניקולוג שלה.

האם קיימת כבר יחסים עם הבן זוג?

ביום שמישהו שאל אותי את זה בסוחר ג'ו, כמעט ירקתי משקה דמיוני מהפה ומיד על הפנים שלהם. הייתי מרופט. באופן פנימי, חשבתי ש"אה, אלוהים אדירים, האם האישה הזו פשוט תשאל אותי ברצינות אם יש לי סקס עם היד שלי ?! "

והתשובה שלי הייתה משהו כמו, "אמממממ … אררררר … אהההההה" בעוד פניי נהיו בגוון אדום בהיר מאוד, הצלחתי לצחוק מזויף והלכתי משם.

האם את ישנה מספיק?

לא. תודה ששאלת בכל זאת!

תן לי את המספר שלך, ואעביר לך טקסט כשאני בשעה 1:00, 2:00 ו 4:00 בבוקר. נשמע טוב?

האם את מרגישה אשמה שחזרת לעבוד?

אני עכשיו אמא שעובדת מהבית, אבל כשהיה לי את בני הראשון, עבדתי במשרה חלקית במשרד. שום דבר לא גרם לי להרגיש אשם יותר מאשר כששאלו אותי השאלה הזו. כמובן, הרגשתי אשמה כשהוא משאיר את הילוד שלי מאחור כשהלכתי למשרד! הוא היה כל כך זעיר, ויצרתי אותו.

אבל רציתי לעבוד, וידעתי שזו ההחלטה הנכונה עבור משפחתי. הקדשתי לזה המון מחשבה. היכן היית בכל הבחירות האלה בחיים, זר אקראי?

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם