האם את צריכה נעליים אורטופדיות?

לצערנו הרב לא נולדנו מושלמים מבחינה בריאותית וכמובן גם לאורך השנים יכולות להתפתח בעיות בריאותיות שונות בכף הרגל, בקרסוליים, בגב התחתון, בברכיים ובפלג הגוף התחתון בכלל. לאורך השנים גם עייפות החומר נותנת את אותותיה ומשפיעה על הכוח שלנו בגוף ועל הבריאות שלנו. נעליים אורטופדיות נועדו לסייע לכל אותם אנשים הסובלים מכאבים ו/או נזקים בריאותיים שונים בפלג הגוף התחתון ולא רק בכף הרגל אלא בכלל, גם לכאבים בגב התחתון, בכל הרגל וכו'. ניתן לבצע התאמה אישית או לרכוש נעליים אורטופדיות מוכנות מתקדמות בהתאם למידה שלכם וליהנות מהיתרונות הרבים של נעליים מסוג זה. 

מי זקוק לנעליים אורטופדיות?

בדרך כלל כאשר אדם סובל מחוסר שוויון במשקל על כף הרגל במהלך הליכה, במבנה קשת כף הרגל ובכלל בכל מה שקשור לכף הרגל – משתמשים במדרסים מיוחדים המותאמים אישית לצרכי הלקוח ומידותיו. אולם כאשר הכאבים, הלחץ או אפילו הבעיות הבריאותיות חס וחלילה הן מעבר ללחץ המופעל על כף הרגל, הרי שכדאי יהיה להשתמש בנעליים אורטופדיות. 

כיצד אלה יכולות לעזור לכם?

נעליים אורטופדיות מסייעות בהפחתת הלחץ על כף הרגל, על הגב התחתון ועל פלג הגוף התחתון בכלל. הם כוללים בולמי זעזועים וכן בנויות בצורה רחבה ונעימה יותר, כך שגם באצבעות ברגליים אינן נפגעות ואותו אדם לא יצטרך לסבול מחוסר נוחות, שלפוחיות או כאבים אחרים. בולמי הזעזועים מסייעים בשמירה על איזון הלחץ בעת הדריכה וחלקים מיוחדים נוספים במבנה הנעל כמו הבטנה הרכה ללא התפרים, אחידה מיוחדת באזור קשת הרגל, חיזוקים ותמיכה נוספים באזור הסוליה ועוד – נועדו לייצר מוצר השומר על פלג הגוף התחתון להליכה מאוזנת, נעימה, נוחה ומפחיתה את הסיכון למחלות, כאבים ועוד.

סוגים שונים של נעליים אורטופדיות המתאימות לצרכים שונים

נעליים אורטופדיות איכותיות מפותחות על ידי מהנדסים שונים המומחים בתחום זה. אלה בנויות מעשרות שכבות וחומרים מיוחדים וכל חלק בנעל הוא חשוב מסיבה אחרת. ישנן סוגים שונים של נעליים כאשר לא רק העיצוב ומידת הנעל היא זו שמשתנה ביניהם. כדאי להגיע אל המכון האורטופדי ולוודא אילו סוגי נעליים אורטופדיות קיימים ובהתאם למצב הבריאותי שלכם, להזמין נעליים אורטופדיות המתאימות במיוחד עבורכם. 

לסיכום; לאורך החיים אנשים עשויים לסבול לא רק ממבנה כף הרגל, אלא גם מכאבים פנימיים חזקים הנובעים מחוסר איזון בהליכה ובלחץ המופעל על כף הרגל בהליכה. כאמור אלה יכולים להשפיע על כאבים בגף, ברגליים ועל התפתחות של בעיות בריאותיות שונות. רכישת נעליים אורטופדיות תסייע במניעת בעיות אלה ותשמור על בריאותכם לאורך זמן תוך הרגשה נוחה ונעימה יותר ביום יום.

הפוסט נכתב בשיתוף מירב מכונים אורטופדים המתמחים במדרסים בהתאמה אישית, נעליים אורטופדיות, פתרונות אורטופדיים לספורטאים ועוד. למידע נוסף והזמנות בקרו באתר שלהם או חייגו 077-2309372.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם