הדפסה על כוסות – אין ספור מטרות

הדפסה על כוסות הינה פתרון מושלם עבור לא מעט מצבים החל ממתנה לעסקים, דרך מתנה ליום הנישואין בשילוב הקדשה מרגשת, מתנת פרידה לחבר שנוסע לגור בחו״ל ואפילו אחלה גימיק למסיבת רווקים או רווקות. ניתן לשלב את הכוסות המודפסות במגוון של אירועים וסיטואציות הוקרה בחיים.

הדפסה על כוסות

בימים בהם דיגיטל, מיתוג, שיווק ופרסום תופסים מקום חשוב בקידום וחשיפה, אחת הדרכים למתג את העסק שלנו היא באמצעות הדפסה על כוסות וספלים. ניתן לעשות זאת בתור מתנה לחג ללקוחות החשובים והמרכזיים שלנו ולשלב בתוך הכוס גם כמה שוקולדים או סוכריות.

בנוסף, קיימת גם האפשרות ליצור אווירה נחמדה במשרד, אם נדפיס לכל עובד ועובדת על ספל או כוס, את השם שלו/ה עם איזה משפט נחמד ״קח/י לך רגע, שתה/י את הקפה בנחת…וחזור לעבודה״ :). גימיקים קטנים שכאלה יכולים לחבר בין כולם וליצור אווירה נפלאה.

cookies-648897_640

מתנות נחמדות על כוסות

לאורך החיים כולנו חושבים על כל מיני סמלי הערכה ומתנות קטנות לאנשים שחשובים לנו. מתנה לאמא ליום האם או יום המשפחה, מתנת תודה או הערכה למורה או מרצה שעזרו לנו בתהליך למידה, מתנה לחבר או חברה טובים, אך מצד שני לא תמיד אנחנו רוצים להשקיע סכומי עתק על מתנות וזו הזדמנות מושלמת להשיג מצד אחד מתנה מרגשת ומצד שני לממש את המטרה של המתנה.

חברת ארטק מבצעת הדפסה מקצועית על כוסות מכל הסוגים. ספלים, כוסו אספרסו, כוסות בירה שקופות, כוס חלבית, מאגים ועוד. ניתן לשלוח גרפיקות סגורות ב- TIF, PDF, JEPG ו- PSD.

אז איך זה עובד?

אתם בוחרים תמונה והקדשה, בוחרים את הכוס עליה אתם רוצים להדפיס וקדימה יוצאים לדרך. מדובר בהדפסה איכותית, עמידה שתשאיר את האדם לו אתם מעניקים את הכוס מרוגש ועם חיוך על הפנים.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם