הלוואות לחד הוריות – האם יש תנאים מיוחדים

הלוואות לחד הוריות – האם יש תנאים מיוחדים
הלוואות לחד הוריות – האם יש תנאים מיוחדים

הלוואות לחד הוריות – האם יש תנאים מיוחדים להלוואה כזו ואיזה סכומים אפשר לקבל?

אימהות חד הוריות נאלצות להתמודד עם אינספור הוצאות, גידול הילדים הופך להיות משימה קשה יותר ואפילו אלה שעובדות ב2 עבודות במקביל לגידול הילדים מתקשות לסגור את החודש. לא פעם אותה אימא תזדקק להלוואה כדי להיות רגועה לאיזו תקופה, כדי לסגור כמה הלוואות או עסקאות אשראי קטנות בתשלומים ולהפחית דווקא מההוצאות החודשיות או אפילו כדי לאפשר לעצמה לקחת את הילדים לחופשה או לבלות מעט, משהו שקשה לה לעשות מחיסכון כלכלי חודשי לאורך זמן.

לאן צריך לפנות?

כיום יש לא מעט גופים פיננסיים המעניקים הלוואות חוץ בנקאיות שונות. הלוואות לחד הוריות הוא אחד הסוגים הנפוצים בהלוואות מסוג זה. כשהבנק אינו מסכים לתת הלוואה או חושש לתת לאותה אם חד הורית הלוואה, אותה האם צריכה לדעת שיש גופים חוץ בנקאיים, מורשים על ידי משרד האוצר על פי חוק להעניק הלוואות חוץ בנקאיות.

תנאים מיוחדים עבור הלוואות לחד הוריות – האם יש דבר כזה?

כאשר באים לבחון הלוואה ולא משנה מאיזה סוג נרצה לחשוב היטב על התנאים השונים המוצעים לנו במסגרת ההלוואה. הלוואות לחד הוריות הן מסוגי ההלוואות המיוחדות שלא כל גוף מספק ולעתים רבות יהיה מדובר בהלוואה לאם חד הורית המתקשה לסגור את החודש והחזר ההלוואה רק יתווסף להוצאות החודשיות שלה. על כן לא כל אחד יהיה שש להעניק את ההלוואה אלא בתנאים מתאימים. מצד שני גופים שונים, כדי לסייע לאותה אוכלוסייה מסוג זה, מעניקים הלוואות בתנאים אטרקטיביים שיכולים דווקא להקל על האם מצד אחד אך עדיין להשתלם להם כגוף עסקי מצד שני.

אילו סכומים ניתן לקבל?

הלוואות מסוג זה בדרך כלל ניתנות בסכומים קטנים של עד 20-30 אלף שקלים אולם חברות אשראי רבות מספקות הלוואות לכל מטרה גם בסכומים מעט יותר גדולים ובהתאם לציון האשראי של אותה האם.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם