חולצות רחבות לנשים

חולצה הינה פריט לבוש מאוד חשוב בכל מלתחה של כל אדם לא משנה אם מדובר בגבר, ילד או אישה. באופן כללי חלק מאישיותנו והדרך בה אנו מביעים את עצמנו היא באמצעות לבוש כולל אביזרים נלווים, השיער שלנו, האיפור, התכשיטים ועוד. היתרון של חולצה הינו היכולת לשלב אותה עם מכנס או חצאית ובכך לשחק עם המראה הכללי ומה שאנחנו משדרים.

איזה סוגי חולצות לנשים ניתן למצוא כיום בשוק?

בגדול מחלקים את סוגי החולצות לשלוש קטגוריות עיקריות והן חולצות מכופתרות, טישרט וגופיות. יש כאלו שמגדירים גם טוניקה כחולצה.

בתוך כל אחת מהקטגוריות יש עשרות חלוקות לסוגים ותתי סוגים, זה יכול להיות לפי סוג הבד, העיצוב, צורת הצווארון, הגזרה של החולצה, האורך שלה, מראה השרוולים, האם היא עם כובע או בלי, עם כיסים או בלי ועוד. יש חולצות צמודות, חולצות בטן ויש חולצות רחבות לנשים.

לפי מה ניתן להתאים חולצות למבנה הגוף של נשים?

אין ספק שהתאמה של בגדים למבנה הגוף כך שהבגדים יחמיאו למי שלובשת אותן זו משימה לא פשוטה אך גם לא מסובכת מדי.

חולצות רחבות בצבע אדום וכחול עם קפוצ׳ון

בגדול, ישנה חלוקה כללית לפי סוגים של מבנה גוף, כאשר לכל מבנה גוף יש פריטי לבוש מסוימים המחמיאים לו וכאלו שפחות מחמיאים. למשל מישהי בעלת חזה קטן אשר תלבש חולצה רחבה מאוד תראה פחות טוב מאשר אם תלבש חולצה צמודה, אישה בעלת חזה גדול אשר תלבש חולצת גולף או צווארון סגור תראה פחות טוב מאשר אם תלבש חולצת V.  כאשר את יודעת מה מבנה הגוף שלך את יכולה לרכוש פריטי לבוש אשר יחמיאו לך, לשלב אביזרים כמו חגורות, שרשראות ועוד בצורה שתבליט את היופי הטבעי שלך עוד יותר.

למי מתאימות חולצות רחבות?

נשים בעלות מבנה גוף בו האגן רחב יותר מאשר הכתפיים אשר ילבשו חולצה רחבה, יגרמו ליצירת מראה פרופורציונלי ומאוזן בין פלג הגוף העליון הצר לאגן הרחב.  גם נשים אשר סובלות מעודפי שומן בבטן אשר רוצות להסתיר זאת נכון יהיה להן ללבוש חולצות רחבות. כמובן שאם יש בעיות כמו רגישות למגע בעור או שאם יש נטייה להזעה מרובה חולצות רחבות לנשים יכולות להוות אחלה פתרון לבעיה.

במידה ואת אוהבת ללבוש חולצות רחבות אך אינך בטוחה בכך שהן אכן מחמיאות לך לעיתים שילוב של חגורה, או שרשרת יכולים לגרום לחולצה לשבת עליך טוב ולהחמיא לך. יש חולצות רחבות בגזרות שונות לעיתים מעוצבות במותן, לעיתים עם צווארון בסגנון V כך שגם הן יכולות להתאים לנשים שעל פניו למבנה הגוף שלהן פחות מתאים סגנון של חולצה רחבה. חולצות רחבות נותנות מענה לנשים בעלות מבנה גוף מסוים ומסייעות להן להבליט את היופי הטבעי שבהן. מוזמנת לבקר באתר של NGL וליהנות ממבחר חולצות רחבות אופנתיות, יפיפיות ומרשימות.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם