חופשה על מים: 10 חוויות בלתי נשכחות מתוך קרוז מברצלונה

קרוז מברצלונה של מונה קרוז מתברר כאחת החופשות הכיפיות המעניינות והמרגשות בעולם. אספנו 10 רגעים שתחוו בקרוז ושיישארו אתכם לכל החיים. 

ברצלונה היא עיר נמל שממנה יוצאים קרוזים רבים בחודשי הקיץ. הססגוניות של העיר יחד עם מיקומה האטרקטיבי, בסמוך לרצועת החוף הדרומית של צרפת ולריביירה הצרפתית, לאיטליה ולאיים סרדיניה, סיצליה ואיביזה, הופכים אותה לנקודת יציאה מושלמת לקרוזים במערב אירופה. התיירים הרבים שיוצאים מברצלונה לקרוז יכולים לטעום שפע תרבויות במספר מדינות בפרק זמן קצר יחסית.

אחד הקרוזים הללו הוא הקרוז של חברת מונה קרוז. קרוז מברצלונה של מונה קרוז מאפשר לכם לטעום מספר רב של יעדים תוך שהייה באחת מאוניות הפאר של רויאל קריביאן, אחת החברות היוקרתיות והאיכותיות בעולם בתחום השייט.

ברצלונה

הו ברצלונה, ברצלונה. איזו עיר! כל מי שביקר בעיר הקטלונית מכיר את האווירה הייחודית והצבעונית של העיר. האוכל, הארכיטקטורה, התרבות – אלה רק חלק מהדברים שהופכים את ברצלונה לאחת הערים המיוחדות והכיפיות בעולם. הביקור בברצלונה מאפשר גם לחובבי השופינג שבינכם לצאת לסיבוב קניות מטורף בשלל החנויות ורשתות האופנה שפועלות בעיר. אל תפספו את הביקור בשוק ה"לה-בוקריה", אחד מהרגעים הכיפיים שחווינו בטיול.

הכניסה לספינה

הכניסה לספינה פשוט הדהימה אותנו. לקח לנו כמה דקות לעכל את הגודל ואת היוקרה של הספינה: כמעט 20 קומות, שטיחים מקיר לקיר בכל מקום, נברשות ענק מטורפות, אבני סברובסקי משובצות בפסנתר – ואם זה לא מספיק, אז על גבי הסיפון פועלים למעלה מאלף אנשי צוות מסבירי פנים שדאגו להעניק לנו שירות שמתאים לבני מלוכה.

דרינק על הסיפון בשקיעה

אחד מהרגעים הקסומים של הקרוז, וכזה שלגמרי לא היינו מוכנים לו. את היום הראשון העברנו בהפלגה. לאחר מנוחה קלה יצאנו לסיפון ללגום כוס יין לבן, והתיישבנו באחת מפינות הישיבה המרווחות שעל גבי הסיפון. לאחר כחצי שעה שבה הפלגנו ללב ים, החלה שקיעה מרהיבה שהשאירה אותנו ועוד אורחים נוספים פעורי פה. הטבע במלוא עוצמתו, מחזה מדהים שננצור בליבנו עוד שנים ארוכות.

הטיפול בספא

הספינות של רויאל קריביאן יוקרתיות, והספא נתן לנו הרגשה מלכותית. הספא שעל סיפון הספינה מציע שלל טיפולים (טיפולי פנים, מסיכות שונות, מסאז'ים וטיפולים שונים) שניתנים על ידי צוות מטפלים מנוסה ומיומן. החומרים שבהם משתמש הצוות הם מהאיכותיים בעולם.

הנוף מהכפר התלוי שבניס

אחת מהערים הראשונות שבהן ביקרנו הייתה ניס, עיירת הנופש הציורית הממוקמת בריביירה הצרפתית. אם אתם אי פעם מגיעים לשם, אל תפספסו את הטיול ל-Eze. אמנם העלייה תלולה ועולים אותה ברגל, אך הנוף שנשקף מהכפר העתיק הוא אחד היפים באירופה.

אמנות ותרבות בונציה

ליאונרדו דה וינצ'י, כיפת הדואומו, הקתדרלות והכיכרות – ונציה לא תפסיק להדהים אתכם. התרבות והאמנות שזורות בכל אחד מרחובות וסימטאות העיר, קטנים כגדולים. אל תפספסו את הביקור בדואומו, וכמובן – את האוכל האיטלקי המשגע.

הופעות בספינה

הבילוי בספינה רחוק מלהיות משעמם, ובערבים מוצע לאורחים שלל מופעים והצגות שיצחיקו וירגשו אתכם עד דמעות. בקיץ 2017 יעלה מופע של "סירק דה סוליי" על גבי הספינה.

הכניסה לנמל נאפולי

הקסם של דרום איטליה הוא קסם שקשה להסביר. הנופים עוצרי נשימה, האוכל מדהים והאנשים מיוחדים. נמל נאפולי ממוקם במפרץ ענק ויפהפה, ושווה לכם לקום מוקדם ולא להחמיץ את ההגעה לקו החוף המרשים.

השוק בפלרמו

פאלרמו, אחת הערים המרכזיות בסיציליה, היא עיר נמל ססגונית. במרכזה ממוקם שוק צבעוני במיוחד שבו תוכלו למצוא סחורה טרייה ואיכותית ביותר, מירקות צבעוניים, דרך פירות עסיסיים ועד לדגים ולפירות ים אקזוטיים.

רומא!

מה יש לומר על בירת איטליה שכל הדרכים מובילות אליה? כל אדם חייב לבקר ברומא לפחות פעם בחייו, לבקר במונומנטים ההיסטוריים, לטעום ממטעמי המטבח האיטלקי המשובח ולשתות קפה אמיתי ומשובח.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם