איך להלביש תינוק בחורף? הינה כמה מוצרים שעוזרים

כאשר החורף מסתער פנימה, תפקידך לוודא שהתינוק שלך נשאר חם ויבש. אבל אם אתה כמו רוב האמהות החדשות, התמודדות עם תינוק מסולסל בז'קט מגושם, שמיכות שנושרות ותיק חיתולים עשוי להישמע כמו טרחה ענקית. להלן טיפים ומוצרים המקלים על שמירה על תינוקך בריא ונוח, בין אם אתה הולך לקניות במכולת או שתעבור את ילדך למשך הלילה.

איך אוכל לשמור על התינוק שלי חם בלילה מבלי להיערם על שמיכות?

אתה צודק שלא לכסות את תינוקך במצעים כשאתה מרדם אותו. למעשה, כדי להפחית את הסיכון לתסמונת מוות תינוקות פתאומי (SIDS), מומחים ממליצים להניח את תינוקך לישון על גבו ללא כריות או כיסויים כלל. הם גם אומרים שכדאי לא לחמם יותר מדי את החדר. לכן שמירה על תינוקך – אך לא חם מדי – יכולה להיות קצת טריקית.

מה עוזר:
סביבת שינה נעימה. בחר גיליון פלנל חם המותאם לעריסה של תינוקך (ושמור על הרבה תוספות על ידך גם לשינויים). ישנים רכים מקשה אחת עם רגליים מסייעות לתינוקך להיות חם כל הלילה על ידי שמירה על טוסטי מכף רגל ועד ראש. לשכבה נוספת, שימו בגד גוף או גופיה מתחת לשינה.

אלטרנטיבה נהדרת לשמיכה היא שקית או שמיכה לבישה שמכווצת מלפנים וניתנת ללבישה על גבי שינה. אלה ללא שרוולים, כך שתינוקך עדיין יכול להזיז את זרועותיו כששאר גופו נשאר מכוסה.

טיפ: תוכלו לחמם מיטה קרה עם בקבוק מים חמים, כרית חימום או שקית מיקרוגל. הקפידו להסיר אותו לפני שהרדמו את ילדכם.

https://www.youtube.com/watch?v=SBR14B2Y21M

מוצרים מומלצים

תמונת המוצר

שם המוצר


סדין מחמם לחורף למזרון תינוק עריסה/מיטה


הזמינו היום מאמזון


כותונת שינה לתינוק של חברת קרטר


הזמינו היום מאמזון


מארז של 5 אוברול לתינוק לבנים ולבנות


הזמינו היום מאמזון


ווסט לתינוק של חברת קרטר


הזמינו היום מאמזון

מה התינוק שלי צריך ללבוש כשיצאנו מהבית?

אין דרך לעקוף זאת – אם אתם מתכננים לצאת מהדלת עם התינוק שלכם בגרירה בבוקר חורף, אתם זקוקים להתחלה מוקדמת. יש לך הרבה מה להרכיב, והתינוק שלך לא יכול להיות הכי משתף פעולה ברגע שתתחיל לשים את השכבה השלישית הזו. להלן מספר דברים שבהם תוכלו להשתמש בכדי להאיץ את התהליך ולהקל על שניכם.

מה עוזר:
שכבות חיצוניות נוחות להפעלה. חליפת שלג או גיבוי מספקים חיץ נהדר כנגד הקור והשלג. ברגע שהתינוק שלך לבוש בתלבושת שלו למשך היום, אתה יכול פשוט להחליק אותו אל חליפת השלג או להתנפנף רגע לפני שאתה יוצא מהדלת או יוצא מהרכב. לחליפות שלג יש רגליים וזרועות הולם צורה, ורובם מצוידים בקפוצ'ונים, ואילו גזרנים דומים לשקיות שינה קטנות, עם תפר בין הרגליים כדי להקל על חוטפי העגלה. חפש ציוד עם שכבת בידוד טובה ובד חיצוני דוחה מים כמו פליס, פלנל או מילוי סיבים.

כובע וכפפות. כובע רך יעזור לשמור על הקור. אם ידיו של תינוקך נחשפות, משוך עליהן כמה כפפות. (אם הוא יונק את ידיו, עם זאת, שמור על זוג או שניים נוספים שימושי – ברגע שהם יירטבו הם יגרמו לו להיות קר יותר ולא חם יותר.) וודא שגם לתינוקך יש גרביים או נעלי בית חמות מאוד.

בימים קפואים תוכלו לעטוף שמיכה סביב גזרת הנעליים או הנעליים. עם זאת אל תשתמש בשמיכה חלקלקה, אחרת יתכן שהוא יחליק מזרועותיך. כמו כן שימושי: שמיכת טיולון, תיק או שק, המיועדים לחיבור לטיולון כך שהוא לא יחליק.

אם אינך מעוניין להשקיע בבגד ים או חליפת שלג, התלבש את תינוקך בבגדים חמים ושכבתיים, ואז עטפי אותו בשמיכה שקיבלה כותנה, ומעל אותה בשמיכה נוספת וכבדה יותר (אחת עשויה מצמר או פליס תעבוד נו).

ברגע שאתה נמצא בתוך הבית – אפילו אם זה רק בשביל לעצור בסופרמרקט – תוריד את התינוק שלך לפחות שכבה אחת כדי שהוא לא יזיע. אחרת, הרטיבות תגרום לו להיות קר יותר כשאתה חוזר באוויר החורפי. ואם כיסית את התינוק שלך בשמיכה במכונית, תרצה להוריד אותו ברגע שהמכונית תתחמם.

טיפ בטיחות: על מנת לעבוד כראוי בהתרסקות, רצועות מושב המכונית חייבות להיות דחוסות – וודאו שהתינוק שלכם לא לובש בגדים מגושמים מדי במושב הרכב, ואל תכניסו שמיכות בין תינוקכם לרצועות. במקום זאת, הלביש אותו בבגדים המאפשרים לרצועות לעבור בין רגליו, ושמיכות ערימה או שכבות מגושמות אחרות על גבי רצועות הרתמה במקום מתחתן.

https://www.youtube.com/watch?v=g0pYL05LztI

כמה זמן התינוק שלי יכול להישאר בחוץ בקור?

כל עוד מזג האוויר אינו ידידותי מדי, טוב לתינוקך לקבל אוויר צח בכל יום, בין אם זה בטיולון, במנשא או בתיק גב. רק קח בחשבון שבזמן שאתה מבצע זיעה מתעמלת, התינוק שלך פשוט יושב בקור – והוא יסתדר בקרירות לפני שתעשה זאת. אבל איך תדע מתי הספיק לו?

היה רגיש לאותות הלא מילוליים של תינוקך. אם הוא שמח להיות בהתחלה אבל מתחיל להתעסק לאחר זמן מה, יתכן שהוא מנסה להגיד לך שהוא קר. כדאי לבדוק באופן קבוע אצבעות, אצבעות אצבעות, אוזניים ופנים, ולהיכנס פנימה לפני שהוא לא נוח.

טיפ בטיחות: אם נראה כי עורו של תינוקך הופך לבן, הוא הופך לוגוס כפור, ותרצה להיכנס מיד לבית. אל תנסה לחמם את עורו על ידי שפשוף אותו, אחרת עלול לגרום נזק רב יותר. מאותה סיבה, אל תניח לתינוקך לשאת משקל על חלקים עם פטמות כפור – על ידי זחילה או הליכה למשל. במקום זאת, החזק את עורו כנגד שלך (תחב את ידיו בבתי השחי שלך, אם הם מכוסים פרוסט). ואז טבלו את העור במים חמים (לא חמים). אם עורו נראה צהבהב, נוקשה, שעווה או נפוח משמעותית, או אם הוא מתחיל להתלקח, הוא סובל מכוויות קור ותצטרך לקחת אותו לחדר המיון מייד.

מה עוזר:
ציוד חיצוני רציני. אם אתה מתכנן להוציא את התינוק שלך למסעות חורף בקביעות, תמצא ששווה להשקיע באיזה ציוד חורף רציני. אניה מושבת מעורפלת עבור הטיולון תספק חמימות נוספת בתחתית, וניקוז תינוקות שמתאים בחבילות בתוך העגלה או הג'וגר יוצר גולם נעים. חפש בדים דוחים מים ושכבת בידוד.

מתחתי, הלביש את תינוקך בשכבות. (כלל אצבע טוב הוא שהתינוק שלך זקוק לשכבת בגדים אחת יותר מכפי שאתה עושה.) לייקרה ומשי הם מבודדים טובים יותר ליד העור מאשר כותנה, בין השאר מכיוון שהכותנה תישאר לחה ברגע שהיא תספוג לחות. כמובן, תרצו לוודא כי ראשו, צווארו, כפות ידיו וכפות רגליו של התינוק שלכם שמורים היטב.

אם אתה משתמש בטיולון, עיין בכיסויים המיוצרים במיוחד כדי להגן על תינוקך מפני גשם, שלג ורוח. ואם את לובשת את התינוק שלך, ישנם הרבה מעילים וז'קטים בשוק עם לוחות מיוחדים לכיסוי נשאים.

טיפ בטיחות: אפילו שמש החורף עלולה לפגוע בעור. אם תינוקך מתחת לגיל 6 חודשים, נסה להרחיק את עורו מהשמש. טבלו מעט קרם הגנה על כל החלקים שעלולים להיחשף – כמו לחייו – לפני שאתם יוצאים לדרך. מסנני הגנה הבטוחים ביותר לתינוקות הם נטולי כימיקלים, ועשויים עם תחמוצת אבץ או טיטניום דו חמצני (רכיבים אלה חוסמים פיזית את השמש). אם ילדכם בן 6 חודשים ומעלה, החל קרם הגנה בכל פעם שאתה יוצא לחוץ. גם משקפי שמש הם רעיון טוב.

כיצד אוכל לשמור על עור התינוק שלי שלא יתייבש מדי?

במיוחד באזורים בחורף קר, רוח הצינה בחוץ והחום היבש בתוך הבית עלולה לבלוע לחות מהעור הקשה ביותר – ועורו העדין של תינוקך פגיע במיוחד.

מה עוזר:
שמור על לחות בעור תינוקך. קרמים וקרמים רבים מיוצרים במיוחד עבור עור רגיש של תינוקות. אם אתה יוצא לחוץ, עשה זאת להרגל לשים קרם כדי למנוע עור יבש וסדוק. (רופאי ילדים ממליצים שלא לשים חומרי סיכה על עורו של היילוד, עם זאת – המתן עד שהוא בן חודש בערך.) מקל לחות שמתחשק לתיק החיתולים שלך שימושי עבור TLC במקום.

סבון ומים מתייבשים לעור תינוקך, לכן היזהר שלא להגזים באמבטיות בחודשי החורף. כשאתה שוטף את התינוק שלך, השתמש בסבון עדין ובמים חמים ולא חמים. (מדחום שימושי לבדיקת טמפרטורת המים.) אל תתנו לו להשרות את האמבט זמן רב מדי. עטפו אותו במגבת תינוק עם ברדס ברגע שאתה מוציא אותו מהמים וטופח (אל תשפשף) אותו מייבש אותו במהירות. שים קרם לתינוק עדין על עורו ואז צרור אותו.

טיפ: אם הבית יבש מאוד, כדאי לשקול להכניס מכשיר אדים קריר-ערפל בחדר בו תינוקכם ישן כדי לעזור להעביר את מעברי האף שלו.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם