מושבים לרכב לתינוקות הטובים ביותר של 2022

מושב לרכב לתינוק הוא דרך קלה ובטוחה להעביר את הקטנטן שלך בדרכים.

נכון לעכשיו אתה בטח יודע שתצטרך מושב מכונית לפני שתוכל לקחת את התינוק שלך לכל מקום – כולל הביתה מבית החולים. אבל עם כל כך הרבה דגמי מושבי מכונית לתינוק, וכל כך הרבה לחץ לבחור בנסיעה הבטוחה ביותר לקטן שלך, להבין איזה מהם לבחור יכול להיות החלטה גדולה.

כיצד בחרנו את מושבי רכב התינוקות הטובים ביותר שלנו

שאלנו אלפי משפחות בבליסטיות אמיתיות לגבי המוצרים שהם הכי אוהבים עכשיו כשהקטנה שלהם הגיעה. לקחנו את המוצרים המובילים שהם חלקו איתנו והוספנו מחקר ותובנה משלנו. הנה מושבי המכונית לתינוק שאנחנו חושבים שאתה והתינוק שלך יאהבו.

מושב מכונית לתינוק הטוב ביותר

למה אנחנו אוהבים את זה

מתכונות בטיחות מעולות ועד קלות השימוש, KeyFit 30 הוא אהוב על אוהדים. הבסיס פשוט להתקנה ובו אמצעי הידוק אחד בלבד, המושך אותו למקומו בצורה בטוחה. רמה מובנית וקלה לקריאה מציינת מתי הוא ממוקם נכון – בנוסף, תמיד תשמעו את צליל ה"קליק "האמין כאשר המוביל מוכנס לבסיס. מתאם KeyFit עובד על מרבית הטיולונים, כך שתוכל לעבור מהרכב לסידורים מופעלים מבלי לשבש את הנודניק של הקטנה שלך.

זכרו!
החופה קטנה, ולכן היא אינה מציעה כיסוי זהה לשמש או מזג האוויר כמו חופות הניתנות להרחבה. תמורת קצת יותר כסף, KeyFit 30 Magic כולל חופה הניתנת להרחבה ומעוף רגליים נעים. שדרוג נוסף לבחירה פופולרית זו הוא מיקוד ה- KeyFit 30 עם תכונות אפילו יותר שניתן לסרוק או לכבות אותו לנוחות מרבית.

דבר נוסף שיש לשים לב אליו: להזיז את הכידון קדימה ואחורה, עליך ללחוץ על כפתורים בשתי הידיים, דבר שלא ניתן לעשות זאת אם אתה מחזיק את התינוק שלך.

מושב מכוניות לתינוקות המעוצב בצורה הטובה ביותר

למה אנחנו אוהבים את זה

מושב תינוקות חלק וקל משקל זה יותר מסתם מראה טוב. מערכת הבטיחות True Lock משתמשת באינדיקטורים מקודדי צבע כדי לאותת על התקנה נכונה, ומעניקה שקט נפשי נוסף להורים טריים ועצבניים. בנוסף, רגל יציבות מתקפלת, המשתרעת מבסיס המושב לרצפה, מיועדת לספוג פגיעה בתאונה. מלבד מאפייני הבטיחות המובילים, ההורים מתלהבים מהחומרים האיכותיים ו"ווילום החלומות "הניתן להרחבה המספקים כיסוי מלא לתינוקות נודניקים. עבור מי שלוקח לעתים קרובות מוניות, הפיפה מהווה רוח קלה להתקנה בכל מכונית ללא בסיס.

מושב רכב לתינוק הקל ביותר להתקנה

למה אנחנו אוהבים את זה

אין צורך להילחץ על התקנת מושב המכונית כשיש לך מסה. פשוט לחץ את מחברי התפס ודחף את הבסיס כלפי מטה במשקל גופך – ללא משיכה או משיכת רצועות. האינדיקטורים יהיו ירוקים כאשר הם ברמה וצמודים. למען האמת, זה כל כך קל ובטוח, המינהל הלאומי לבטיחות בתעבורה בכבישים העניק לו דירוג קלות של 5 כוכבים. עוד הטבה מדהימה: לעולם לא תצטרך לרשום מחדש את הרתמה (שזה כאב עצום!) ככל שהתינוק שלך יגדל. גרסת "הנרי" עוברת גם תקני בטיחות פדרליים מבלי להשתמש בכימיקלים מעכבי אש.

זכרו!

כמעט 5 קילו, המסה כבדה. אך רבים יכולים בקלות להתעלם מכך שבזכות כל היתרונות האחרים כמו קלות ההתקנה והיכולת לחבר אותו לעגלות ה Uppababy שלהם ללא מתאם.

לרכישת המוצר

מושב מכוניות לתינוקות קומפקטי

למה אנחנו אוהבים את זה

ה- B-Safe מציע תכונות בטיחות בולטות בנקודת מחיר נהדרת. המושב העמוק והצר יש דפנות עם קצף סופג אנרגיה להגנה על פגיעות בצד. אם יש לכם מכונית קטנה, זוהי בחירה נהדרת מכיוון שהיא לא תופסת יותר מדי מקום במושב האחורי. וזה באמת אינץ 'להתקנה. (עם זאת, ההתקנה לא כל כך פשוטה ללא הבסיס. אז אם תצטרך להשתמש במושב זה במוניות ומכוניות של חברים, B-Safe עשוי להיות לא הדבר הטוב ביותר שלך.)

זכרו!

הורים לתינוקות גדולים אומרים שהקידודים שלהם צמחו מהמושב הצר מהר מדי. ובעוד שמסגרת הפלדה של מושב זה מוסיפה בטיחות נוספת, היא גם מוסיפה משקל נוסף, מה שהופך אותו לכבד לסיבוב.

לרכישת המוצר

מושב מכוניות לתינוקות הטוב ביותר ב- One

למה אנחנו אוהבים את זה

הדואונה היא הראשונה מסוגה: מושב מכונית לתינוק שהופך מייד לטיולון בלחיצת כפתור. כשהגיע הזמן להיכנס לרכב, רגלי העגלה והגלגלים מושכים ומתקפלים מתחת למושב המכונית והופכים את זה למערכת האולטימטיבית, הכל-אחת, למטיילים תכופים. זה אידיאלי גם לתושבי ערים שצריכים להיכנס ולצאת במהירות מתחבורה ציבורית.

זכרו!

לאחר שילדך יגדיל את מושב המכונית לתינוק, לא תוכל עוד להשתמש בטיולון. כמו כן, לעיצוב החלקלק אין שטח מטען נוסף לחיתול או תיק קניות.

לרכישת המוצר

מושב רכב לתינוק הקל לניקוי

למה אנחנו אוהבים את זה

ממצבים לירוק ועד פיצוצים מחיתולים, כל מה שקורה במושב הרכב לא צריך להישאר במושב הרכב, בזכות ה- Mico Max. ניתן להסיר את כרית המושב של הבחירה הקלילה והמסוגננת הזו ולשטוף אותה במכונה. בנוסף, הבד מביא לפתילה עצמית, השומר על תינוקות יבשים ונוחים, במיוחד בשעות חמות. וכשמדובר בבטיחות, התכונות שלה כוללות הגנה נוספת מפני פגיעות בצד ומוט נגד ריבאונד.

זכרו!

סרגל האנטי ריבאונד מוסיף מעט אורך לבסיס המושב, מה שהופך אותו להתאמה הדוקה במכוניות קומפקטיות.

לרכישת המוצר

מהו מושב רכב לתינוקות?

מושבים לרכב לתינוק מיוצרים במיוחד לתינוקות. מושבים אלו פונים תמיד אל אחורי המכונית ומשמשים מהיום הראשון עד שתינוקך מגיע לגובה המושב או למשקלו (בדרך כלל 10 עד 16 קילו).

סוגים אחרים של מושבים לרכב:

מה מושב רכב לתינוקות?

מושבים לרכב לתינוק מיוצרים במיוחד לתינוקות. מושבים אלו פונים תמיד אל אחורי המכונית ומשמשים מהיום הראשון עד שתינוקך מגיע לגובה המושב או למשקלו (בדרך כלל 10 עד 16 קילו).

סוגים אחרים של מושבים לרכב:

  • מושבים לרכב הניתנים להמרה: מושבים לגדול-עם-ילדך הופכים ממושבים פונים לאחור לתינוקות ופעוטות למושבים הפונים לפנים קדימה לילדים גדולים יותר עד 29 קילו.
  • מושבי מכונית בוסטרים: לילדים לפחות ארבע שנים ולפחות 18 קילו, מאיצים עוזרים לילדים לשבת גבוה יותר. ככה חגורות הברכיים והכתפיים הרגילות של המכונית חוצות את גופת ילדך בנקודות הנכונות כדי להחזיק את ילדך בבטחה.

מה עליך לחפש במושב לרכב לתינוקות?

ראשית, הרגיע אותנו. כל מושב מכוניות חדש בשוק כרגע חייב לעמוד בתקנות הבטיחות הממשלתיות. אז לבזבז פחות כסף זה לא אומר שמושב הרכב שלך יהיה פחות בטוח.

עם זאת, מושבי רכב יקרים יותר יקבלו תוספות כמו חופות גדולות יותר, התקנה קלה יותר וייתכן שכמה מאפייני בטיחות נוספים שאינם נדרשים כרגע בחוק.

להלן מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מושב:

  • מתאים לרכב שלך: מושבי רכב נעים בגודל ובצורה. חלקם מתאימים יותר למכוניות גדולות או קטנות יותר.
  • קלות התקנה: ניתן להתקין מושבים רבים ברכב באמצעות חגורת הבטיחות הרגילה או במערכת LATCH, וזו דרך קלה יותר לאבטחת מושב המכונית באמצעות עוגנים ותריסים מובנים (ניתן להשיג במכוניות תוצרת אחרי 2002).
  • מחווני בטיחות: חלק ממושבי המכונית מגיעים עם מערכות פילוס מובנות ומחוונים המסמנים כי הם הותקנו כראוי. (מרבית בעיות הבטיחות עם מושבי מכוניות נובעות מכך שלא מתקינים כהלכה. הנה מידע כיצד להשיג התקנה בטוחה.)
  • בד: מלבד לחפש סגנון בד שמתאים לטעמך, שקול את עמידותו וכמה קל יהיה לשטוף אם יתרחשו אופסיות כלשהן.
  • תוספות בטיחות: חלק ממושבי הרכב כוללים ספיגת זעזועים נוספת, ריפודים וחומרים באיכות גבוהה יותר.
  • תאימות טיולון: אתה יכול להצמיד מושבי רכב לתינוקות למסעות עגלות רבות או למסגרות טיולים. טיולון ומושב לרכב שמגיעים כסט מכונה מערכת נסיעות. אבל אם יש מושב מכונית שאתה אוהב לחלוטין ושונה מהעגלה שלך, בדוק אם קיים מתאם נפרד שיכול להתאים את הפריטים זה לזה.
  • חדש לעומת משומש: מושבי מכוניות משומשות עלולים להיפגע ועלולים שלא להסתיים כשמדובר בתקנות הבטיחות הנוכחיות. אמנם אנו ממליצים על מושבים לרכב חדשים, אך אם בחרתם במושב רכב משומש, קבלו אותו ממישהו שאתם סומכים עליו. כמו כן, הקפד לחפש את תאריך התפוגה של המושב והמחקר שלו אם נזכר אי פעם במודל הספציפי הזה.

מדוע לרכוש מושב לרכב לתינוק במקום סל קל?

אמנם נראה כי רכישת מושב מכונית להמרה תהיה היעילה ביותר, אך במקום זאת ישנם שני יתרונות ברורים לשימוש במושב רכב לתינוק.

ראשית, תינוקות יכולים להירדם בזמן ההעברה מהרכב לטיולון אם רכשת מערכת נסיעות.

שנית, אם תינוקך ירכב בכלי רכב מרובים, העברת מושב לרכב לתינוק יכולה להיות כל כך הרבה יותר קלה. רק הקפידו לרכוש בסיס מושב רכב נוסף. ככה תוכלו ללחוץ במהירות על מושב המכונית לתינוק לבסיס המושב האחורי וללכת. התקנה והתקנה מחדש של מושב מכונית מתיישנת, מהירה ממש.

בחירת מושב מכונית לתינוק הנכון עבורך

לאחר שתשיג את מושב המכונית, הקפד לבדוק אותה מיד במכונית שלך לפני שתסיר את התגים או תזרוק את התיבה. אתה רוצה לוודא שזה מתאים וכי הוא עומד בציפיות שלך.

זכור, כל מושב חדש שתבחר יהיה בטוח. מה שחשוב ביותר הוא שהמושב הופך את הנסיעה לעבודה בעיר ולנסוע בדרכים לראות את סבתא וסבא.