מזרני העריסה הטובים ביותר של 2020

בחירת מזרן למיטת תינוק יכולה להיות מבלבלת. הנה מה שצריך לדעת כדי שילדתך ישן כמו תינוק.

 

במהלך החודשים הראשונים התינוק שלך ישהה יותר זמן שינה מאשר ער – אם כי זה לא תמיד נראה ככה! לכן חשוב שהקטנה שלך תישן בצורה בריאה ובטוחה.

מזרן מיטת עריסה אורגני

למה אנחנו אוהבים את זה

חלומות מתוקים עשויים … כותנה אורגנית מפנקת. אלטרנטיבה זו לבדים וקצף סינתטיים מסייעת להורים לנוח יותר בקלות, בידיעה שהקטנטן שלהם נודניק מחומרים בטוחים. וכשדברים נעשים מבולגנים (שיהיו כאלה), המשטח עמיד למים מפוליאתילן במזון יוצר מחסום עמיד בפני כתמים ועמיד בפני מים שתוכלו לנגב אותו נקי. הוא מיועד לשני שלבים (עם צד יציב לתינוקות וצד מרופד יותר לפעוטות), זה זבוז שיימשך שנים.

זכרו!

לא תתאמן אימון זרועי על ידי החלפת הסדינים במזרן זה. זה הרבה יותר קל ממזרני הפנימיות הפנימיים הכבדים, אך מספק את אותה יציבות ועמידות זהה.

"משרד חזק, קל להחלפה של סדינים, כולל כיסוי משולב, כך שאין צורך במשטח מזרן (מנגב … שלום פחות כביסה!), כמו איך משתמשים באיכות כימיקלים מינימלית."

עליזה


לרכישת המוצר




מזרן מיטת עריסה תקציבית

למה אנחנו אוהבים את זה

אתה לא יכול לנצח את מחיר מזרן החלומות השמימיים. ליבת הסיבים הצמודה בעלת הצפיפות הגבוהה מכניסה את הנודניק הקטן שלך עם תמיכה איתנה עם צמיחתם. זה מוסמך Greenguard Gold העומד בתקנים לפליטות כימיות נמוכות. וכיסוי הוויניל העמיד במים עומד בפני כתמים, ריחות וטחב.

זכרו!

בשעה קצת יותר משבעה קילוגרמים, זו גם בחירה נהדרת במשקל קל.


לרכישת המוצר




מזרן מיטת עריסה לנשימה

למה אנחנו אוהבים את זה

לקבלת האולטימטיבי המוחלט בנשימה כשמדובר במזרני עריסה, הניוטון החדשני הוא המנצח המובהק. כל סנטימטר במזרן זה מעוצב מתוך מחשבה על בריאותו ובטיחותו של תינוקך. הגרעין של ניוטון עשוי 90% אוויר חופשי (כן, אתה קורא נכון), כך שהקטנטן שלך יכול ממש לנשום דרכו. הבד העוטף העוטף את המזרן הוא גם נושם לחלוטין, והוא רוכסן לשטיפה קלה. (יש גם גרסה אטומה למים אם אתה מעדיף את זה.) המזרן גם נוח, נשלט על טמפרטורה והכיסוי עשוי מחומר שמונע צמיחת חיידקים.

זכרו!

אנחנו גם אוהבים את המזרן הזה בגלל מה שאין בו – ללא קצף פוליאוריטן, ללא דבקים או דבק, ולא קפיצי מתכת. זהו זהב שאינו רעיל, היפואלרגני, ניתן למחזור, מאושר ומאושר על ידי מעבדה מוסמכת של CPSC, כדי להפחית את הסיכון לחנק וחזרת מחדש של CO2. עם זאת, תשלם עבור כל זה; זה אחד המזרונים היקרים יותר בעריסה.

“מזרן כל כך מגניב! לא זו בלבד שהיא תקיפה לחלוטין עבור תינוק שזה עתה נולד, אלא שהוא עשוי בצורה כל כך חדשנית שאני תוהה איך אף אחד אחר לא הצליח לפתור את זה מוקדם יותר! אוהב את המזרן ולחשוב שהוא חובה לקנות עבור כל הורה חדש. שווה את הכסף!"

סימה


לרכישת המוצר




מזרן לעריסה הטובה ביותר

למה אנחנו אוהבים את זה

עריסת מיני היא אפשרות נהדרת אם אתה חזק בחלל או פשוט רוצה עריסה עם טביעת רגל קטנה יותר. זה בגודל מושלם עבור עריסה מיני, ובכל זאת מציע לרבים מאותם יתרונות כמו שמזרן עריסה בגודל מלא. הליבה שם עשויה מחלופת קצף ידידותית יותר לסביבה והמזרן נושם במאה אחוז וחף מפליטות רעילות. יש גם משטח שינה מכותנה אורגנית דוחה מים וידידותי לסביבה.

זכרו!

מזרן זה מגיע גם בשתי רמות עובי אחרות, אפשרות 4 אינץ 'ואחת בגודל 5 אינץ'.


לרכישת המוצר




מזרון נושם למיטת תינוק

למה אנחנו אוהבים את זה

קאספר של מזרני תינוקות, מזרן גראקו זה בקופסה הוא כיף לצפייה מתרחב כמו מקביליו בגודל מלא ועולה במהירות על רשימת מזרני העריסה הטובים ביותר בשל התכונות הנהדרות הרבות שלה. מזרן קצף פרימיום זה קל ונוח לנשיאה, מה שהופך אותו לבחירה נוחה אם אתה מעלה אותו במדרגות או מאחסן אותו לפני שמגיע התינוק (לפני שאתה מרחיב אותו, כמובן). הוא כולל כיסוי עמיד למים, נשלף, יציבות בינונית ומתוכנן להתאים לכל עריסה סטנדרטית בגודל מלא. שימו לב שגראקו ממליצה לפרוס את המזרן תוך שבועיים מרגע הרכישה כדי לאפשר הרחבה נכונה בסביבת טמפרטורת החדר.

זכרו!

דבר אחד שאנחנו לא אוהבים: הכיסוי החיצוני הוא שטיפת ידיים בלבד, לא רחיץ במכונה.


לרכישת המוצר




מזרון לעריסה הטובה ביותר לסביבה

למה אנחנו אוהבים את זה

מחפש אפשרות מזרון ירוק יותר? הליבה של מזרוני Bundle of Dreams מיוצרים ממשהו המכונה "סיב צרור", המהווה אלטרנטיבה בטוחה ובריאה יותר לקצף. זה מגן על הקטנה שלך מפני פליטות רעילות מזיקות וגם לא יגרום לשום גז. (זהו הריח הכימי שמתרחש כשפותחים מזרון עשוי קצף.) אנו מעריכים גם את משטח השינה הכותנה האורגנית והתמיכה בשפע.


לרכישת המוצר




מזרון עריסה דו-שלבית מיטבית

למה אנחנו אוהבים את זה

תינוקות זקוקים למזרן סופר-יציב לבטיחות שינה. אבל פעוטות ממוקדים יותר בנוחיותם (ומבקשים מכם לא פחות ממאה שאלות לדחות את השינה). מזרן דו-שלבי זה הוא מזרן מדהים דו-צדדי, העשוי מביצי פנים צמודים, מושלם לשני שלבי השינה ועמוס בטונות של תכונות נהדרות. זה אורגני מוסמך, מיוצר במילוי רק מכותנה אורגנית שגדלה ומאושרת בארה"ב. זה גם קל לניקוי, אטום למים ועמיד בפני כתמים, וחף מקצף פוליאוריטן וויניל.

זכרו!

המזרן הזה יקר. אם אתה מתכנן להשתמש בו לאורך כל הפעוטות, מדובר בעסקה די טובה.


לרכישת המוצר




מהם סוגי מזרני העריסה?

ישנם סוגים שונים של מזרוני עריסה לבחירה, אך הדבר החשוב ביותר הוא לקבל אחד איכותי. איזה סוג אתה בסופו של דבר קונה הוא יותר עניין של העדפה אישית. להלן האפשרויות:

מזרנים פנימיים: לסוג המזרן המסורתי הזה יש סלילי פלדה בפנים, מה שהופך אותו לגמיש ויציב. מעל הסלילים יש למזרני הפנימיות שכבות של חומרי ריפוד שונים, כגון פוליאסטר, כותנה או קצף.

תראו עקיצות פנים המתוארות על ידי ספירת הסלילים שלהם (זה מספר סלילי הפלדה במזרן; ככל שיש יותר סלילים, תומכים יותר) ומד פלדה (עובי הסליל; המספרים התחתונים עבים יותר). בחלק מהדגמים מוטות גבול מתכתיים המספקים יציבות סביב הקצוות.

מזרני פנינה עשויים להיות יקרים, במיוחד אם אתה בוחן ספירת סלילים גבוהה יותר. מותגים אמינים נעים בין 80 ל -300 דולר. מזרנים אלה נוטים גם לשקול יותר (דבר שכדאי לקחת בחשבון כשאתה צריך להחליף סדינים בעריסה בלילה).

מזרני קצף: אלה מיוצרים בדרך כלל מפוליאוריתן, שרף קצף. מזרני קצף יכולים להיות בחירה נהדרת מכיוון שהם קלים ועמידים, והם בדרך כלל גם אפשרות המזרן הזולה ביותר.

כשאתה בוחר מזרן עריסה קצף, אתה רוצה לוודא שהוא עמיד. בדוק זאת על ידי לחיצה על היד שלך על המזרן ולראות כמה זמן לוקח למשטח להחזיר את צורתו (ככל שמהיר, כן ייטב).

כמו כן, חפש מזרן בעל צפיפות גבוהה יותר, מה שהופך אותו למוצק יותר. אתה יכול לבדוק זאת לפי כמה שהוא כבד (מזרונים צפופים יותר בדרך כלל כבדים יותר) או על ידי סחיטת דפנות המזרן (לא תוכל ללחוץ חזק כל כך על דגמים צפופים יותר).

מזרנים דו צדדיים: 2 עבור 1! למזרנים אלו יש צד מוצק יותר לתינוק וצד רך יותר המתאים לפעוטות שעדיין משתמשים בעריסה או מיטת פעוטות להמרה. פשוט הפוך אותו כדי לתת למכלול שלך מזרן רך ונוח יותר.

עם זאת, זכור, דגמים אלה עשויים להיות יקרים יותר מכמה מזרוני עריסה לתינוקות. בנוסף, עליך לזכור למקם את הצד הנכון של המזרן כלפי מעלה כשאתה מחליף את סדיני העריסה.

כיצד לבחור מזרון עריסה

מזרני עריסה דומים למזרן למבוגרים, אך עם כמה שיקולים מיוחדים. הנה מה לחפש במזרון עריסה:

הנחיות בטיחות למזרן עריסה

ברור שבטיחות תינוקך נמצאת בראש סדר העדיפויות. להלן מספר יסודות בטיחות שכדאי לזכור בבחירת מזרן עריסה:

איך בחרנו את מיטב מיטות העריסה שלנו

שאלנו אלפי משפחות לגבי המוצרים שהם הכי אוהבים. לקחנו את המוצרים המובילים ששיתפו איתנו והוספנו מחקר ותובנה משלנו בכדי לספר לכם על מזרני העריסה הטובים ביותר.

תרצו לפרסם את מוצרי התינוקות שלכם?

השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם


צור קשר