סל אחסון צעצועים

סל אחסון שעושה ניקוי במהירות מוחלטת!
ניתן להשיג במגוון גדלים.

 זמן הניקוי פשוט עבר בין 5-10 דקות ל- 5-10 שניות! הכירו את SideAway את מחצלת הניקוי והאחסון של הפטנטים שלנו, שהופכת את משק הבית שלכם לנקי ומאורגן יותר!

זמן הניקוי הוא מהסיוטים המיוצרים לילדים. כולנו זוכרים את זמן הניקיון כילדים .. זה היה טראומטי לחלוטין. חסוך קצת כסף על מטפלים על ידי הפיכת זמן הניקוי במהירות ובקלות!

SideAway עושה חוויה לא נעימה אחרת והופכת אותה לחוויה מהנה ולמידה! למדו את ילדיכם לנקות אחרי עצמם, בלי לענות אותם במשך 40-50 דקות, מכיוון שהם גוררים בלי סוף משימה של 5 דקות

המזרן הקומפקטי, הקל והארגון הזה מייצר מתנה מדהימה לאמא הקדחתנית בחייך, היא לא מבינה כמה היא זקוקה לאחת .. תפוס אחת ותהיה הגיבור שלה השנה!

אז אם אתם מחפשים דרך לפנות את זמן הניקוי פחות טראומטי, או שאתם סתם מחפשים רעיון מתנה מושלם, תפוסו את SideAway והפכו את הבית שלכם לבטוח יותר, נקי ומסודר יותר!

יתרונות

  • המזרן הזה מקל על הניקיון – זמן הניקוי מעולם לא היה כל כך קל, פשוט משוך את מיתרי המזרן, הרם ויולה! הניקוי של 5-10 דקות שלך פשוט טיפל תוך 5-10 שניות
  • למנוע פגיעות צעצועים ללא צורך! – כולנו דרכנו על צעצועים חדים וקשים לפני שהם מפוזרים באופן לא מוסבר בכל הבית .. שמור את כל הצעצועים במקום אחד ומונעים פגיעה!
  • הופך רעיון למתנה מושלם – מחצלת אחסון צעצועים זו עושה מתנה מושלמת בעונת החגים במיוחד עם חג המולד וכל הצעצועים החדשים אשר בהכרח יתפזרו בכל מקום!
  • אחריות HeadElf – אם מסיבה כלשהי אתה מרגיש שמוצר זה לא בשבילך, אל תהסס לשלוח לנו דוא"ל בכתובת החנות שלנו ונחזיר לך את הכסף מייד. בלי לשאול שאלות!


לרכישת המוצר

אוסף SlideAway מבית Creative QT הוא אחסון צעצועים מהפכני במיטבו. כולל מחצלת משחק מובנית המשמשת כאזור משחק למיון צעצועים ו"החליק צעצועים "אל תוך הסל והחוצה ממנו … פשוט טיפ, שחק ואז SlideAway.

מושלם לאחסון לבני בניין, צעצועי בניין מגנטיים, בובות לבוש, מכוניות צעצוע ועוד. אפילו לא יהיה לך זמן לשיר את שיר הניקיון, SlideAway הממתין לפטנטים עושה ניקיון למשרה חמש שניות. קטנטנים אוהבים שיש חלל משחק מזוהה … הורים אוהבים שהכל מכיל וניקוי קל כמו SlideAway!

עם שתי אפשרויות, סלייד סלייד וסגנון SlideAway On-The-Go, עונה על פונקציונליות שאין דומה לה באוסף SlideAway.

סל SlideAway מושלם עבור מה שמתפשט על הרצפה בכל יום, ו- SlideAway On-The-Go למשחק שולחן.
לרכישת המוצר

זמן איכות לכל המשפחה
יעשירו את חיי הילדים באמצעות למידה מבוססת-דמיון ויצירתית.
לרכישת המוצר

אודות Creative QT
Creative QT, שנבנה על ידי הורים להורים, הוא זמן איכות יצירתי. אנו יוצרים צעצועים מעשיים אך בעלי השראה לפירוק בתים, השראה למשחק יצירתי ועוזרים למשפחות לפנות זמן ביחד.
לרכישת המוצר

מעבדה נבדקת לבטיחות
מוצרי QT יצירתיים נבדקים במעבדה על פי דרישות והם ללא עופרת, קדמיום ופתלטים, כך שתוכלו לשחק בביטחון.
לרכישת המוצר

עמודים נוספים שיכולים לעניין אתכם
תרצו לפרסם את מוצרי התינוקות שלכם?
השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם