הצעצועים הטובים ביותר לגיל שנה לבנות

מה אוהבים תינוקות בגילאי שנה? החדשות הטובות הן שהם אוהבים הכל.

במאמר זה תמצאו את הצעצועים שכל ילדה בת שנה תאהב, צעצוע של מטוס מיני מאוס או מחצלת מים של בתולת ים ועד למגרש משחקים מקורה . יש הרבה כיף להנות והרבה כדי לעזור לה ללמוד ולהתפתח.

1. בימבה מוסיקלית פרוזן

צעצוע הרכיבה המגניב הזה עם  הגוף הלבן, המושב הסגול וההגה והצמיגים בצבע ירוק מנטה מושכים את העין כמו מדבקות אלזה ואנה בצד שלה. חישוקי פתיתי השלג ואבני החן הצבעוניות המעטרות גם את הרכיבה יגרמו לילדה הקטנה שלך להרגיש שהיא במסע דרך ארנדל. יש לציין כי לרכיבה יש דמות אולף עליזה המותקנת על לוח המחוונים שלו לתוספת קסם. מושלם לבילוי פנימי וחיצוני כאחד, לרכיבת Frozen יש גם ידית דחיפה גדולה המותקנת בחלק העליון של משענת הגב.

לרכישת המוצר באמזון >>

2. ג'ימבורי לפעוטות וילדים

אם אתם מחפשים דרך בטוחה עבור ביתך בת השנה לטיפוס חופשי בלי דאגות, שיוכלו להחליק ולהשתולל, זה הסט שהיא צריכה. המורכב מקוביות קצף גדולות שניתן להגדיר בדרכים שונות, ערכת משחק זו מגיעה עם טריז, שני מלבנים, גליל וחצי עיגול, ביתך יכולה להתגלגל ולטפס בבטחה. המעטפת החיצונית של הבלוקים היא עור גמיש ואילו מלית הקצף הפנימית רכה ומפנקת. סט זה הוא בגודל המושלם עבור חדר משחקים או אפילו חלל קטן בחדר שינה.

לרכישת המוצר באמזון >>

3. צעצועי עץ חיית מחמד

צעצוע עץ מתוק זה הוא מתנה נפלאה עבור ביתך בת השנה. עשוי מעץ מלא וצבוע אומנותית בלבן, אדום ונגיעות צהוב, התינוקת שלך תאהב את הברווזון החדש שלה. מצויד בארבעה גלגלים אדומים, היא תשמח למשוך אותו מסביב לבית ומחוצה לו. כשהברווז גולש על פני משטחים חלקים, כנפיו מתנפנפות וראשו מתנדנד. יש לציין כי הברווז נמשך על ידי חוט צהוב קשור המאפשר אחיזה מתכווננת. 

לרכישת המוצר באמזון >>

4. מגדלי בניה והשחלה צבעוניים

בצעצוע הקלאסי הזהשל ערימת הטבעות כולל צבעים מהנים, יותר טבעות ודוגמאות חמודות. הבסיס החזק המנוקד בשחור-לבן מכיל שמונה טבעות בצורת סופגניה, כל אחת בצבע או בדוגמה חדשה. יש שילוב של טבעות שמנמנות וטבעות דקות, חלקן במרקם ואחרות לא. חלק מהטבעות משמיעות קולות רעש מפתיעים שבוודאי ישעשעו את הילדה הקטנה שלכם. טבעות הערימה מעודדות תיאום עין-יד ומוטוריקה עדינה.

לרכישת המוצר באמזון >>

5. רכבת אותיות ABC

רכבת מגה בלוקס ABC היא מלך קוביות האותיות. סט זה מגיע עם 60 לבנים משתלבות בצבעים עזים, צורות שונות, ומתאר את כל האותיות. הבלוקים שמנמנים מה שעוזר לילדה הקטנה שלך לשפר את האחיזה שלה ואת תיאום עין-יד. ניתן לבנות את הסט לתוך רכבת אותיות מגניבה עם גלגלים נעים אמיתיים. יש לציין שקוביות האותיות יעזרו בזיהוי אותיות בעוד שכל הלבנים יכולות לעזור ללמד צבעים.

לרכישת המוצר באמזון >>

6. הליכון מגניב לתינוקות

זה הוא צעצוע נפלא לביתך לשלבים ראשונים של צעדים והליכות. מעוצבת בוורוד בהיר יפהפה, ירוק ליים מנוגד וצבעים מרהיבים אחרים, הילדה שלך תאהב לדחוף ולמשוך את הצעצוע החדש שלה ברחבי הבית. הגלגלים הקדמיים והאחוריים מונעים התהפכות ובכך משפרים את היציבות של ילדכם. גובה הכידון מתכוונן, ההליכון כולל גם פאנל משחק עם משחקים מהנים, צלילים, מקשי פסנתר, הילוכים, מתג, רעשן מסתובב ואורות מהבהבים. הליכון מעוגל היטב זה יסייע בשיווי משקל וקואורדינציה אך גם משעשע מאוד.

לרכישת המוצר באמזון >>

7. מכוניות צעצוע לתינוקות

סט זה של ארבע משאיות ומכוניות מהווה מתנה נפלאה לילדה בת שנה. הסט כולל אמבולנס ורוד, סיירת משטרה בצבע תכלת, כבאית אדומה ומחפר צהוב. כל רכב עוטה פנים ידידותיות שמחייכות בחזרה אל הקטנה שלך. כל אחת מצוידת גם בכפתור גדול ממדים שמניע את הרכב בתנועה. כל ארבעת הרכבים מצוידים בלחצן אוזן שמשנה את הבעתו באמצעות לוח עיניים מהבהב. לבסוף, כלי רכב אלה חוסכי אנרגיה.

לרכישת המוצר באמזון >>

8. פאזל מגע ותחושה מעץ

פאזל זה פשוט מקסים. עם ארבע חלקי חיה שמנמנים, ביתך יכולה ללמוד בקלות את היסודות של השלמת פאזלים. כל חתיכת חיה צבועה יפה בצבעי פסטל רכים ומקושטת במרקמים חושיים. הבטן של הגור הכחולה עשויה מבד מגבת, לארנב הצהוב יש אמצע פרוותי, לציפור הירוקה יש מגע קטיפתי, ולחתלתול הכתום יש מגע פלומתית. פאזל חושי זה מצוין ללמד זיהוי בעלי חיים וצבעים.

לרכישת המוצר באמזון >>

9. מנהרת זחילה לתינוקות

מנהרת המשחק הצבעונית הזו היא צעצוע יוצא דופן לעידוד פעילות גופנית. לילדה בת השנה שלך יהיה כיף אינסופי לזחול, לשוטט ולשוטט במנהרה החמודה הזו. המנהרה עשויה פוליאסטר חזק אך גמיש, פרימיום הניתן לניקוי בקלות. הוא כולל גוונים יפים של סגול, ירוק וכחול, שהילדה הקטנה שלך בטוח תאהב. המנהרה עמידה במים ולכן מתאימה למשחק בחוץ ובפנים כאחד.

לרכישת המוצר באמזון >>

10. קוביות עץ צבעוני לתינוקות

סט מדהים זה של אבני בניין צבעוניות יעורר משחק יצירתי אצל ביתכם בת השנה. הסט כולל 80 בלוקים בטקסטורות שונות, יש שילוב של קוביות עץ וגומי כאחד, מה שיוצר חוויה חושית לקטנה שלך. קוביות העץ מצוירות באותיות, חיות ודימויים מתוקים. קוביות הגומי במרקם הנערמות בקלות עם אלו מעץ הן בצבעים עזים ומכפילים כנשכנים בטוחים. כל קוביות הגומי ניתנות ללחוץ וחלקן אפילו חורקות.

לרכישת המוצר באמזון >>

11. מטוס הדיסני המיני הראשון שלי

מטוס הנסיעה המושלם הזה של מיני מאוס עשוי בהחלט להיות הטיסה הראשונה של הקטנה שלכם. היא תטוס בסטייל במטוס הוורוד והסגול הזה. יש לציין שמיני מאוס יושבת על לוח המחוונים שם היא עוזרת לטייס המשנה הקטן שלך בכל רכיבה. המדחף של המטוס מסתובב ונדלק לאותנטיות וחישוקי הגלגל הם מנוקדים ורודים ולבנים – האהובים על מיני! הילדה שלך יכולה להשתמש בכפות רגליה כדי להסתובב בה, או יכולה להידחף מאחור על ידי מבוגר באמצעות מוט הדחיפה הנוח. יש לציין כי רדיוס הסיבוב המעולה של המטוס יכול לבצע סיבובים שלמים של 360 מעלות.

לרכישת המוצר באמזון >>

12. צעצוע של UNIH הפטיש והורדת כדור

צעצוע זה מושלם לשיפור תיאום עין ויד. הצעצוע הזה מעוטר בצבעי יסוד בהירים, נעים לא פחות לחוש הראייה של ילדכם בת השנה ולא פחות מהנה. כלול בסט שלושה כדורי פלסטיק באדום, ירוק וצהוב ופטיש פלסטיק אדום קל לאחיזה. כל אחד מהכדורים נכנס לחור בחלק העליון של הצעצוע ועם החבטות של הפטיש, הכדורים נופלים לרצפה בבסיס הצעצוע.

לרכישת המוצר באמזון >>

13. ספר נסיכות דיסני עם צלילים וקול

האם ביתכם אוהבת את נסיכות דיסני? אם כן, הספר המושלם הזה בטוח יפתיע אותה. ספר מאויר יפה זה בכריכה קשה מציגה את רפונזל, אריאל בת הים הקטנה, שלגיה וסינדרלה לצד המילים ולשירי ילדים מוכרים. בנוסף, הספר כולל שישה כפתורים המתארים תמונות של כל נסיכה, כל כפתור מתאים למקש פשוט בדפי השיר. תכונה זו לא רק תקרא לילדים להתאים את השיר לכפתור שלו, אלא היא גם מתפרצת למוזיקה כאשר לוחצים עליו.

לרכישת המוצר באמזון >>

14. סוס נדנדה קטן של טייקס

לכל ילדה בת שנה צריכה להיות סוס נדנדה משלה. סוס הנדנדה של Little Tikes בצבע כחול מושלם. עשוי מפלסטיק בנוי יציב, יש לו קצוות חלקים ומעוגלים לבטיחות וקל לשמור על ניקיון עם ניגוב של מטלית לחה. האוכף הנמוך של הסוס קל להרכבה עבור ילדים בני שנה והכידון הקל לאחיזה יעניק לקטנטנה שלך ביטחון. סוס הנדנדה, מלבד היותו כיף גדול, יעזור לקטן שלך לשפר שיווי משקל וקואורדינציה. 

לרכישת המוצר באמזון >>

15. צעצוע ספינר לתינוקת

צעצוע הספינר המעשיר הזה הוא מקסים וחינוכי כאחד. באופן ייחודי, הצעצוע מצויד בכוסות יניקה כך שהוא נצמד בקלות למשטחים חלקים כמו חלונות ומקררים. הסט מגיע עם שלושה צעצועי ספינר שונים, כל אחד בצבע מרהיב וכל אחד כולל חיה חדשה. לספינר הוורוד יש פרפר מתוק, הצהוב כולל דבורת תינוק, והירוק עוטה פרת משה רבנו. כל אחד מהספינרים משמיע קולות מרגשים.

לרכישת המוצר באמזון >>

16. צעצועי זחל מוזיקלי

זחל הקטיפה המהמם הזה רך מספיק כדי להתכרבל כשהוא עדיין מצויד בתכונות מכניות מצוינות. המעטפת החיצונית של הזחל היא סדרה של בדי טלאים בצבעים ודוגמאות שונות, כולם בהירים ושובים לב לילדים בני שנה. לזחל יש גם שש לשוניות עם מרקם לתכונה חושית נוספת. הבטן הצהובה של הזחל היא סרגל מסודר. צעצוע זה מצויד גם בצלילים מהנים כמו חריקה, פעמון וראש מוזיקלי. עם כל לחיצה של הצעצוע הזה, הילדה הקטנה שלך תגלה הפתעות חדשות.

לרכישת המוצר באמזון >>

17. אוהל טיפי לתינוקת

הכירו את המחבוא האהוב החדש של הילדה הקטנה שלכם. הבייבי שלך תתענג על המקום הפרטי שלה לעריכת מסיבות תה, משחק בובות וניהול חנות מתוקים משלה. האוהל מתקפל ומאחסן בקלות. אוהל הפוליאסטר הוורוד עטוף סוכריות על מקל, גביעי גלידה, עוגת יום הולדת ענקית ועוד פינוקים מתוקים. האוהל כולל גם שני חלונות קשירה ודלת לפרטיות. יש לציין, שניים עד שלושה ילדים יכולים להיכנס לאוהל בבת אחת, מה שהופך את זה לצעצוע דייט נהדר. לבסוף, טירת הממתקים המקסימה הזו תעזור לעורר את הדמיון והמשחק היצירתי של הילדה הקטנה שלך.

לרכישת המוצר באמזון >>

18. מארז 6 פאזלים לתינוקת של בעלי חיים

שש פאזלים מעץ אלה כוללים בעלי חיים מצוירים באופן אמנותי. כל פאזל מורכב מארבע עד שש חלקים שמנמנים בגודל המושלם לידיים של הילדה הקטנה שלך. יש לציין, הפאזלים מייצגים את החיות והתמונות הבאות: סרטן, מטוס, ינשוף, דוב, פרפר וצב. חלקי הפאזל מכוסים בגימור לכה מבריקה, עמידה וקל לשמור על ניקיון. מצוין להחדרת זיהוי בעלי חיים, פיתוח תיאום עין-יד ושיפור יכולות פתרון בעיות, ערכת פאזלים זו היא ערכת היכרות מושלמת לילדה בת שנה.

לרכישת המוצר באמזון >>

19. צעצועי אמבטיה לתינוקת

צעצוע האמבט המדהים הזה בן שבעה חלקים יהפוך את האמבטיה למהנה בטירוף עבור הילדה הקטנה שלך. הסט כולל שישה צעצועי רחצה בצבעים בהירים, ארבע חיות ושני כוסות, בסלסלת אחסון בסגנון מכולת. החיות הכלולות הן תמנון, צב, דג וסרטן, ואת הכוסות. כל אחת מהחיות עושה טריק מהנה כמו התמנון שיורק מים והדג שמשפריץ מים. תכונות המים מופעלות על ידי השלמת משימות פשוטות כמו סיבוב הילוך או לחיצה על כפתור. לבסוף, הסרטן והצב יכולים לחתור ולשחות.

לרכישת המוצר באמזון >>

20. בייבי בת ים מחצלת מים

מחצלת המים הייחודית הזו לזמן הבטן היא המון כיף לקטנטנים. במהותו, המחצלת נראית כמו בריכה מתנפחת רדודה, עם זאת, המים מתמלאים בין בסיס הבריכה למפלס העליון הצלול. במים צפים מספרים צבעוניים, דגים ועוד. הקטנה שלך תאהב להתגלגל על מחצלת המים הזו ולהזיז את מרחפי הקצף מסביב שמעודדים תיאום עין-יד. השפה החיצונית של מחצלת המים היא בצבע פוקסיה יפהפה המתאר נקודות, כוכבי ים, דגים וצדפים. מחצלת מים זו מעניקה לקטנה שלכם את כל ההנאה מכיף מים מבלי להירטב.

לרכישת המוצר באמזון >>

עמודים נוספים שיכולים לעניין אתכם

ספרים לתינוקות

מוצרים לאמבטיה

מוצרי תינוקות

תרצו לפרסם את מוצרי התינוקות שלכם?
השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם