שיטות אימון בסיר לתינוקות בלילה

שיטות אימון לילדים בסיר בלילה

אימון בסיר לפעוט שלך הוא אחת העבודות החשובות ביותר שיש לך כהורה. ההבנה כיצד לעבור את היום ללא תאונות היא אבן דרך ענקית להורים. אבל מה קורה כשהילדים שלכם הולכים לישון וצריכים לעבור את הלילה מבלי להרטיב את המיטה? עצות שימושיות אלו יעזרו לכם לעבור לאימון בסיר בלילה, תוך קידום שינה משקמת להורים ולילדים כאחד.

אימון בסיר בלילה
תאמינו או לא, אימונים בסיר בלילה יכולים להגיע חודשים (או אפילו שנים!) לאחר שילדכם שומר על התחתונים יבשים כל היום. למעשה, חלק מרופאי ילדים ממליצים לחכות עד לגיל חמש לפני שמתחילים ללבוש תחתונים למיטה.

1. האם הם מוכנים?

אימון בסיר ביום ואימוני בסיר בלילה הם שני משחקי כדור שונים לחלוטין. רק בגלל שהפעוט המתוק שלך מקצוען בשימוש בסיר כל היום, לא אומר שהיא מוכנה לעבור את הלילה ללא תאונות.

אינדיקטור טוב לכך שהם מוכנים לקחת את הקפיצה הוא אם הם כבר מתעוררים יבשים בבוקר (ולשמור על כך במשך מספר שבועות.) אתה יכול להשתמש בפיתוח זה כדרך קדימה להקלת אימון בסיר לילי.

2. קבע שגרה.

שגרת אימון בסיר לילית היא פשוטה. ודא שילדך הולך לשירותים ממש לפני שהוא קופץ למיטה בלילה. ודא שהם מנסים, גם אם הם אומרים שהם לא חייבים ללכת.

הקפד ליידע את ילדך שהוא צריך להקשיב לגופו גם כשהוא ישן. ואם הם צריכים ללכת לסיר, הם צריכים לקום מהמיטה וללכת לשירותים.

התקן מנורות לילה במסדרון ובשירותים הקרובים, ותן להם להתאמן לקום מהמיטה כדי ללכת לסיר. אולי אפילו תרכוש פנס לילה מיוחד שהם יכולים להשתמש בו כדי להאיר את דרכם.

3. האם להעיר אותם?

חלק מההורים ניגשים לאימון בסיר לילי על ידי הגדרת אזעקות והעיר ילדים באותו זמן בכל לילה כדי לאמן את גופם להתעורר ולהשתמש בסיר. יש הורים המעירים את ילדם ממש לפני שהם הולכים לישון בעצמם. ויש הורים שלא מעירים את ילדיהם בכלל.

אם אתה באמת מרגיש שילדך מוכן להישאר יבש כל הלילה, ראה מה קורה בלילות הראשונים. אם יש תאונות תכופות, אתה יכול להתחיל להעיר אותם במשך כל הלילה כדי להשתמש בסיר – או פשוט לחכות להתמודד עם אימוני סיר לילי עד שהם באמת מוכנים.

4. האם להפסיק עם נוזלים בלילה?

חלק מההורים נשבעים לחתוך את כל הנוזלים לאחר ארוחת הערב, ובקושי מאפשרים לילדם ללגום מים עם חטיף לפני השינה. הורים אחרים שולחים את ילדיהם לישון עם בקבוקי מים. איזה פתרון יגרום לילדכם להישאר יבש כל הלילה?

לפי WebMD, אין צורך להגביל מים ונוזלים אחרים בצורה מוגזמת, אבל הפחתה של צריכת הנוזלים של ילדכם במהלך ואחרי ארוחת הערב עשויה להיות שווה לנסות אם הרטבת לילה היא בעיה.

רק זכרו שהרטבת המיטה אינה נגרמת בשל שלפוחית ​​השתן המלאה של ילדך בלילה. זה נגרם מכך שהילד שלך לא התעורר כדי להשתמש בסיר.

5. Hack הרטבת לילה

אף אחד לא רוצה לבלות, באמצע הלילה, לשים סדינים נקיים על המיטה כשאתה יכול לישון! כשאתה מתחיל לראשונה עם אימון בסיר בלילה, עשה לעצמך טובה והשקיע ביריעת פלסטיק אחת (או שניים). רמז: גם מפת פלסטיק תעבוד.

יריעת פלסטיק אחת עולה על המזרון, ואחריה סט סדינים (מותאם ושטוחה). לאחר מכן, שים יריעת פלסטיק נוספת, ואחריה סט סדינים.

אם ילדכם עבר תאונה באמצע הלילה, כל שעליכם לעשות הוא להסיר את השכבה העליונה של הסדינים ויריעת הפלסטיק, ויש לכם ערכה חדשה ומוכנה לפעולה. (מה שאומר שגם אתם חוזרים למיטות שלכם וגם בדרך לארץ החלומות אפילו מהר יותר.)

6. הגדר את הציפיות שלך.

זה יכול להיות תבוסה להתמודד עם סט סדינים טרי של פיפי בכל בוקר וילד שלא זוכר מה קרה. חסוך מהמאמן שלך את הטינה והאכזבה, וזכור שזה לא לנצח. אתה כבר לא עושה פיפי במיטה, והם גם לא ישתנו אותה לנצח. הסבלנות והחסד שלך חיוניים למעבר הלילי הזה מכיוון שאינך רוצה לשלוח את ילדך לישון עם הפחד לעשות משהו לא בסדר. או גרוע מכך, מאכזב אותך.

זה גם הזמן להחליט באמת אם ילדכם מוכן לאימון בסיר בלילה. התחלתם לאימון בסיר לילי כי ילדכם מתחנן לנטוש את החיתול בלילה? האם זה בגלל שאתה מרגיש שהם צריכים ללבוש תחתונים? האם זה בגלל שהם הולכים לקולג' בשבוע הבא והגיע הזמן?

כל אלה יכולות להיות סיבות טובות, אבל הקפידו לחזור ולקרוא את מספר 1 כדי לוודא שילדכם באמת מוכן לפני שכולם יהיו לחוצים ומותשים.

בנוסף, אל תהססו לפנות לרופא הילדים שלכם אם הרטבת לילה הופכת לבעיה מתמשכת.

מוצרים שיכולים לעזור לכם

שעון עזר לאימון בשירותים לילדים

  • בטיחות: שעון התזכורת היחיד של Potty נבדק ואושר לילדים עד גיל 18 חודשים.
  • לשעון: אורות ומוזיקה צבעוניים מודיעים לילדכם מתי הגיע הזמן ללכת לסיר!
  • טיימרים אוטומטיים: הגדר את הטיימר כך שיכבה כל 30, 60 או 90 דקות, לתזכורות עקביות. כאשר הזמן נגמר, הטיימר יאפס את עצמו באופן אוטומטי.
  • אורות ומוזיקה: Potty Watch מזכיר להם שהגיע הזמן ללכת על ידי השמעת מנגינות ואורות מתחלפים. שלושת השירים השונים והמילים הכלולות שלנו יגרום לילדכם להתרגש ללכת לסיר!
  • אחריות יצרן ל-30 יום.

לרכישת המוצר באמזון >>

כיסויי מושב לאסלה חד פעמי

  • אין יותר לחץ כאשר הם צריכים להשתמש בשירותים ציבוריים. כיסויי מושב האסלה החד פעמיים לילדים מכסים גם את הצדדים ואת החלק הקדמי של האסלה כדי לשמור אותך יבש.
  • תהנה מהטיולים עם הילדים שלך מבלי שתצטרך לשאת איתך סיר לטיולים. כיסויי מושב האסלה החד פעמיים הם הפתרון המושלם שכן הם עטופים באופן אינדיבידואלי לאחסון קל בארנק או בארנק.
  • הילדים שלכם יאהבו את המגע הרך של כיסויי מושב האסלה, בעוד שהספייס עמיד למים ישמור אותם יבשים. הוסף אותו לרשימת הציוד החיוני לנסיעות במטוס לילדים ולמבוגרים.
  • עיצוב ללא החלקה – כיסויי מושב האסלה לנסיעות של Relyo מגיעים עם 2 פסי הדבקה המונעים מהם להחליק.
  • קל לשימוש – עם העיצוב ללא החלקה שלו, אתה לא צריך לדאוג שכיסוי האסלה ייקרע או יחליק כשאתה יושב עליו.

לרכישת המוצר באמזון >>

אסלה מתקפלת לילדים

  • הבחירה האידיאלית: כאשר לוח הזמנים של הסיר של התינוק שלך הופך לסיוט במהלך נסיעות, הסיר הנייד של MLKIN כאן כדי לעזור! לסיר הטיולים שלנו עיצוב ייחודי המבטיח חוויה נטולת טרחה הן להורים והן לילדים, כך שכל המשפחה תוכל ליהנות מזמן האיכות המשותף.
  • עיצוב רב תכליתי: למושב הסיר לטיולים MLKIN לפעוטות יש עיצוב רב תכליתי שיכול לשמש גם כשירותים לנסיעות אבל גם ככיסא פעוט כשהמכסה למטה. המושב ניתן לקיפול ופתיחה תוך שניות והוא אינו דורש שום הרכבה, חוסך זמן ומקום למקרה שלילד שלך יש מצב חירום בסיר.
  • עיצוב ידידותי למשתמש: בניגוד לשירותים אחרים לטיולים, מושב הסיר שלנו לפעוטות משתמש בשקיות ניקוי וביריעות כותנה סופגות מיוחדות שיכולות להפוך את הנוזל לפסולת מוצקה תוך שניות, וללכוד את כל מה שבתיק. ללא דליפות, ללא בלגן או ריחות רעים, מושלם לשימוש פנימי!
  • קחו את זה לכל מקום: אסלת אימון הסיר לילדים קלה במיוחד לטיפול וניידת, ונכנסת ללא מאמץ לרכב או למטען שלך הודות לעיצוב קל המשקל המתקפל, כך שתוכל לקחת אותה לכל מקום שאתה הולך, כגון חופשות, חגים, טיולים במכונית, קמפינג, פיקניקים, טיולים בפארק ועוד.
  • מה מקבלים: סיר הטיולים של MLKIN לפעוט מגיע עם 15 שקיות לניקוי חבל שרוך, 10 יריעות כותנה סופגות מיוחדות ושקית אחסון, כך שתמיד תוכלו להיות מוכנים למקרה חירום בסיר ולעודד לימוד בסיר.

לרכישת המוצר באמזון >>

עמודים נוספים שיכולים לעניין אתכם

ספרים לתינוקות

מוצרים לאמבטיה

מוצרי תינוקות

תרצו לפרסם את מוצרי התינוקות שלכם?
השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם