ארגון חתונה – הפרטים הקטנים

לארגן חתונה זה סיפור ארוך ומורכב מהרבה פרטים.  במאמר הזה נתמקד בפרטים הקטנים שאסור לשכוח במהלך ארגון החתונה. חשוב מאוד להכין פנקס או מחברת עם רשימה מסודרת של הפרטים הקטנים שיש לארגן לפני החתונה.

הטיפ המומלץ ביותר, הוא למנות בן משפחה שיהיה אחראי על כל הפרטים הללו:

  • יין לחופה– לא נעים לגלות בחופה שאין יין. לכן, מומלץ מאוד לארגן בשקית אחת: כוס קידוש, יין, ואת סדר הברכות בחופה, וטלית. כאשר בני הזוג אינם שומרי מצוות, מומלץ לשים באותה שקית כיפה. ישנם גמ"חים המספקים ערכה זו.
  • נרות לחופה– ישנם גמ"חים המספקים נרות לחופה, וכדאי מאוד לקחת מהם נרות.
  • כוס לשבירה– במהלך החופה, החתן אומר "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני…", ושובר את הכוס. אפשר לקנות כוסות יפות מאוד מעוטרות שיוצרו במיוחד למטרה זו. את כוס הזכוכית עוטפים בנייר כסף. מומלץ שהחתן ילבש נעליים חזקות, כדי שהזכוכית לא תיכנס לנעל ותפצע את רגל החתן. לייתר ביטחון, מומלץ לקחת עזרה ראשונה, וכך אם נפצע החתן, הפצע מטופל באופן מידי.
  • טבעת– החתן מקדש את הכלה בטבעת. את הטבעת החתן קונה לכלה. בדרך כלל הכלה בוחרת את הטבעת, או מזמינים טבעת בעיצוב אישי של הכלה.
  • קישוט כיסא הכלה– ישנם אולמות המעצבים את כיסא הכלה, אולם לעיתים הזוג שוכר בן משפחה או חבר במחיר מוזל יותר. חשוב למנות בן משפחה שיפקח על ההכנות באולם, ועל קישוט כיסא הכלה.
  • בן משפחה שיהיה נוכח באולם ומפקח על ההכנות– מומלץ למנות בן משפחה שנמצא בשעות אחר הצהריים באולם, ודואג שהאולם יאורגן כמו שצריך. בבתי מלון חשוב במיוחד לפקח שהאולם יפונה, ואם יש בריכה צמודה, חשוב לוודא שבשעות אחר הצהריים היא תפונה מהמתרחצים.
  • משגיח כשרות– חשוב מאוד למנות משגיח כשרות שיהיה נוכח בשעות הכנת הסעודה לחתונה. על המשגיח לפקח כל הזמן שאין ניסיונות רמאות מצד העובדים, וכן להדריך אותם במה שצריך.
  • מזכרות– נהוג בסוף החתונה לחלק מזכרות. לעיתים המזכרת תהיה דיסק עם מוזיקה או סרט, בחתונות דתיות נהוג לחלק ברכונים עם שמות החתן והכלה.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם