בחירת אולם אירועים

בחירת אולם אירועים היא אינה בחירה פשוטה, ויש שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים. האם אתם מעדיפים להינשא בחורף או בקיץ? האם אתם רוצים אירוע בגן אירועים או באולם, אולי במקום המשלב בין השניים? איך אתם רוצים שיראה האולם? באיזה צבעים יעוצב? כמה מוזמנים יש לכם? באיזה אזור לקבוע את האירוע? ועוד לבטים ושאלות רבות. המדריך הבא יסייע לכם לקחת בחשבון את הפרמטרים החשובים ביותר בעת בחירה של אולם חתונה.

קודם כל, רישיון עסק 

אולמות רבים פועלים ללא רישיון עסק. על פניו זו לא נראית בעיה שצריכה להטריד אתכם. האולם מארח אירועים, המלצרים עובדים, האוכל מוגש, והכל נראה תקין. אולם, מקומות אשר עובדים ללא רישיון עסק הם בגדר פצצת זמן מתקתקת, מאחר ואולמות אירועים ללא רישיון יכולים להיסגר בכל רגע נתון. מאחר ואינכם סוגרים תאריך לחתונה לאותו השבוע וגם לא לזה שאחריו, אלא לעוד כמה חודשים, דברים רבים יכולים להשתנות בתקופה של כמה חודשים מבחינת הסטטוס של המקום. לא תרצו להגיע למצב בו ביום האירוע אתם מגיעים למקום ונוכחים לגלות שהוא סגור ונטוש. לכן, זה הוא הפרמטר הראשון החשוב שיש לברר לפני שחותמים על עסקה. את רשימת האולמות אשר מחזיקים ברישיון עסק חוקי תוכלו למצוא באתר משרד הפנים.

פרמטרים חשובים נוספים

לאחר שווידאתם, כי האולם בו אתם מעוניינים מחזיק ברישיון עסק חוקי, ישנם פרמטרים נוספים, שכדאי לבדוק לפני שסוגרים עסקה.

  • תאריך מבוקש לחתונה: אם יש לכם תאריך מבוקש לחתונה חשוב שתבדקו עם אולם האירועים, האם המקום פנוי באותו התאריך. רבים מעדיפים להתחתן ביום חמישי, מאחר ולמחרת האורחים בחופש אז יש סיכוי גדול שהאירוע לא יגמר בשעה מוקדמת, ולעיתים האולם בו אתם מעוניינים תפוס בימי חמישי לכמה חודשים קרובים.
  • מדיניות לגבי קייטרינג: שנית, חשוב מאוד שתבדקו את המדיניות של המקום לגבי קייטרינג. אולמות מסוימים מספקים שירותי האכלה משלהם, ואילו במקומות אחרים תאלצו להזמין את הקייטרינג בנפרד. אם יש קייטרינג שמאוד רציתם לאירוע, או לחילופין אם אתם מעדיפים לסגור "שני ציפורים במכה", ולאפשר לאולם להגיש את האוכל, חשוב שתבהירו זאת עם הבעלים של האולם.
  • מרחק: שאלה בה זוגות רבים מתחבטים היא שאלת המרחק. אם אתם גרים שניכם באותו אזור מומלץ לבחור אולם בקרבת מקום, על מנת להקל את ההגעה של האורחים. אם אתם גרים רחוק אחד מן השני, מומלץ לבחור מקום טוב באמצע.
  • כשרות: בעבור זוגות רבים עניין הכשרות הוא פרמטר חשוב מאוד. הקפידו לבדוק את מידת הכשרות של המקום, ודאגו שהיא תתאים למידת הכשרות הרצויה לכם.

שווה בדיקה

בחירה של אולם חתונה היא אינה עניין פשוט, אך עניין ששווה להתעכב עליו. הקדישו מעט זמן לביצוע הבדיקות השונות, ואל תמהרו לבחור, על מנת שיהיה לכם ערב קסום, מושלם וללא תקלות.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם