היום הגדול ביותר שלכם מתקרב, יום החתונה

היום הגדול ביותר שלכם מתקרב, יום החתונה. כבר סגרתם עם אולם האירועים, הקייטרינג כבר מוזמן, המנות והקינוחים נבחרו, ההזמנות חולקו וגם הבגדים כבר מוכנים. למעשה, כל שנשאר לכם הוא לדאוג לתחבורה ליום החתונה. לרשותכם עומד הרכב הקטן שלכם בבית, או רכב מעט יותר מרווח של זוג חברים, אך החלום האמיתי שלכם הוא למעשה להשכיר רכב יוקרתי ומרווח, על מנת שתוכלו להרגיש בעשירון העליון ולו ליום אחד.

פרמטרים להשכרת רכב לחתונה

בבואכם לבצע השכרת רכב לחתונה, ישנם מספר פרמטרים חשובים שכדאי לכם לבחון, לפני שאתם קופצים על הרכב היוקרתי הראשון שתראו.

  • נוח ומרווח: ראשית חשוב מאוד שתקפידו על רכב נוח ומרווח לצורך הנסיעה לאולם וממנו. אתה עם חליפה חדשה ומגוהצת, וארוסתך מסתובבת בשמלה גדולה ונפוחה. אינכם רוצים להידחס אל תוך מכונית קטנה ולשבת צפופים כל הדרך, תוך כדי זה שאתה מקמט לה את השמלה, ועל הדרך גם את החליפה. לכן, חשוב מאוד להקפיד על בחירה של רכב נוח ומרווח, על מנת שתוכלו ליהנות מהדרך.
  • רכב נמוך: שנית, חשוב מאוד שתקפידו על רכב נמוך עם סף כניסה לא גבוה. נכון שיכול להיות שחלמתם להגיע עם ג'יפ מפואר אל האולם, אולם סף כניסה גבוה עשוי להקשות על הכניסה והיציאה מן המכונית, ועלול אף ליצור סכנה של יצירת קרעים בשמלה שלה ובחליפה שלך.
  • לא מנקר עיניים: אולי חלמתם להגיע עם רכב יוקרתי ומנקר עיניים אל האירוע, אך חשוב מאוד להקפיד לא לקחת רכב יוקרתי מידי, ולא להסתובב בדרך חזרה מן האולם עם הקישוטים. ההמלצות האלו נובעות בגלל מקרים חוזרים ונשנים של גנבות שהתרחשו. הפורצים מודעים לכך שרכב יוקרתי אשר נוסע מקושט באמצע הלילה הוא ודאי הזוג הצעיר שחוזר מן האירוע, ובידיהם ה'צקים והמתנות. לכן, אל תנסו לנקר עיניים, והצניעו את עצמכם לאחר האירוע, על מנת למנוע מצבים לא נעימים.

חברת השכרה אמינה

לבסוף, השכרת רכב ליום החתונה צריך להתבצע אצל חברה אמינה ומקצועית. חשוב שהחברה תטפל בבקשתכם היטב כבר מן היום הראשון ותכין לכם את המכונית עם מיכל דלק מלא בדיוק בזמן המבוקש. חברת השכרת רכב טובה היא חברה עם המלצות, ולקוחות מרוצים שעבדו עמה. הקפידו לחפש כמה שיותר המלצות על החברות השונות ברשת האינטרנט ובקרב קרובי משפחה וחברים, ובחרו בחברה בעלת המלצות חיוביות רבות. סבירות גבוהה היא שאם לקוחות אחרים היו מרוצים מן השירות, כך יהיה גם במקרה שלכם.

רכב מתאים לחתונה

השכרת רכב לחתונה, על מנת שיסיע את החתן והכלה אל האירוע וממנו, היא רעיון מצוין לרוצים להתפנק ביום חתונתם. אולם, על מנת שלא לגרום לתקלות מיותרות, חשוב מאוד שתקפידו לשכור את הרכב המתאים ביותר לצרכים שלכם, ותקפידו לחתום על עסקה עם חברה אמינה וישרה.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם