ציפוי שיניים למינייט – שיניים ישרות ולבנות לחתונה

הרושם הראשוני חשוב מבחינת קריירה, זוגיות וקשרים חברתיים, לכן מומלץ לשמור על בריאות הפה והשיניים, וחשוב לשמור על מראה אסתטי ויפה כאשר מחייכים, צוחקים, מדברים ואוכלים. כדי להשיג חיוך מרשים ומושלם, כמו של הדוגמניות וכוכבי הוליווד, יש לרפואת השיניים האסתטית מספר פתרונות. אחת השיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר לתיקון שיניים פגומות עם גוון שונה הוא באמצעות ציפוי חרסינה למינייט.

ציפוי למינייט לשיניים נחשב לטיפול שמרני, יש מקרים בהם אין צורך להשחיז את השיניים לפני התקנת ציפויי החרסינה הדקיקים, ובדרך כלל הרופא יבצע רק השחזה מינימלית מאחר והציפויים הדקיקים הם בעובי של 0.2 מ"מ בלבד. תהליך הטיפול מחייב ניסיון וידע רב, לכן חשוב לבחור היטב את הרופא המטפל, ומומלץ גם לכם לעבור טיפול באמצעות ציפוי שיניים למינייט במרפאה המתקדמת של ד"ר מירי פיצ'ר.

מה זה ציפוי למינייט לשיניים ומדוע כולם ממליצים על השיטה?

ציפוי שיניים למינייט הוא למעשה ציפוי חרסינה דקיק בעובי 0.2 מ"מ. אלו ציפויים יחסית עמידים לאורך זמן רב, כל עוד מקפידים על הנחיות הרופא המטפל. שיטת טיפול זו מומלצת בדרך כלל לצורך שחזור המראה הטבעי של החיוך והשיניים. ניתן לתקן פגמים קלים בשיניים כמו שינויי צבע בגלל עישון ושתיית קפה, תיקון שיניים שבורות, תיקון וסגירת מרווחים בין השיניים, שינוי אורך השן במקרה של שיניים קצרות ומשוננות ועוד.

את ציפויי החרסינה מתאימים באופן פרטני ומדויק לשיניו של המטופל, הציפויים מיוצרים במעבדת שיניים מתקדמת, הציפוי עשוי מאבקות חרסינה. את החומר להכנת ציפויי למינייט מכניסים לתבניות ייעודיות ושורפים את החומר בתנור המגיע לטמפרטורה גבוהה של 900 מעלות. לאחר הכנת הציפוי מבצעים איזונים וליטושים קלים כדי להתאים כל ציפוי לשן בפיו של המטופל, בהתאמה מושלמת למדידות שהרופא ביצע ולתוכנית הטיפולים שנקבעה יחד עם המטופל.

מהם היתרונות של ציפוי חרסינה למינייט?

לשיטת ציפויי הלימנייט יש יתרונות רבים, לכן זו אחת השיטות הפופולריות ביותר לשיקום הפה והחיוך, ולמעשה משחזרים את החיוך הטבעי לפני היווצרות הפגמים בשיניים. היתרונות העיקריים של ציפוי למינייט הם:

  • ברוב המקרים ההכנה מהירה ופשוטה, הרופא משחיז קלות את השיניים לפני הדבקת ציפויי הלמינייט, לכן ההתערבות היא מינימלית.
  • התאמה פרטנית של הציפויים לשיניו של המטופל ולתוצאה הרצויה.
  • הליך ההדבקה אינו פוגע במרקם השן.
  • הציפוי עמיד לאורך שנים רבות.
  • הציפוי אינו משנה גוון גם לאחר שנים רבות, גם אם מרבים לשתות קפה ומעשנים סיגריות.
  • טיפול מהיר בהשוואה לשיטות אחרות.
  • במהלך הטיפול אין צורך בהרדמה ולא סובלים מכאבים.
  • פתרון מצוין גם לסגירת מרווחים בין שיניים וגם לתיקון שיניים קטנות.
  • התוצאה המתקבלת מושלמת וטבעית.
  • אפשר לבחור צורה וצבע של ציפויי הלמינייט.

מהם החסרונות של ציפויי למינייט?

  • מכה חזקה עלולה לגרום לשבירת ציפויי למינייט או לנפילת הציפוי מהשן.
  • לאחר הדבקת ציפויי החרסינה לא ניתן לשנות את גוון הציפוי.
  • ציפוי חרסינה למינייט יקר יחסית.

להשיג חיוך מושלם 

כדי להשיג את החיוך המושלם שכולנו רוצים, כדאי גם לכם להגיע לפגישת ייעוץ והכרות ראשונית במרפאה הפרטית של ד"ר מירי פיצ'ר. רופאת השיניים מירי פיצ'ר היא מוסמכת לטיפולי שיניים אסתטיים, בין היתר היא עוסקת בשיטות מתקדמות ואיכותיות לציפוי שיניים כמו למינייט, EMAX וטכניקות נוספות.

ד"ר מירי פיצ'ר

טלפון: 03-5533347
פקס: 072-2333201
כתובת: שדרות דוד המלך 1. פינת אבן גבירול 70 (כיכר רבין) , תל-אביב

רשתות חברתיות של המרפאה:

פייסבוק

טוויטר

יוטיוב

פינטרסט

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם