טיפים לבחירת שמלות ערב

המראה החיצוני חשוב עבור כל אישה המכבדת את עצמה. כשאת יוצאת לחתונה, לטקס קבלת פרסים או למסיבה יוקרתית, את רוצה להיראות במיטבך. ומה יותר מעורר הערצה ומחמאות מאשר שמלת ערב מושלמת? ולכן, לפני שאת יוצאת לבחור את השמלה של חייך, את צריכה לתכנן את העניין ולהתכונן לאירוע בכובד ראש.

עצות לבחירת השמלה המושלמת

אלה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור את השמלה הטובה ביותר, כדי שתוכלי להיות מסמר הערב:

  • התאמת השמלה לאירוע – מטבע הדברים, את צריכה להתאים את עצמך לאירוע המדובר. אם את הולכת לאירוע מכובד במטרה לפגוש אנשים חשובים, בחרי משהו סולידי, אולי בצבעים כהים. מנגד, אם מדובר במסיבת רווקות, את יכולה ללכת על שמלה שובבה וצבעונית, והעיקר – נוחה יותר. כך תוכלי גם להיראות טוב וגם להשתובב עם חברות.
  • התאמת הצבעים – לכל אחת יש את הצבעים המנצחים שלה, בהתאם למראה החיצוני: צבע עיניים, צבע שיער וצבע העור. שמלה בצבע מסוים עשויה להתאים להפליא לבלונדינית ירוקת עיניים, ולא להחמיא במיוחד לברונטית בעלת עיניים תכולות. לפני שאת בוחרת את צבע השמלה, כדאי להתייעץ עם מי שמבין בתחום הצבעים – לדוגמה, מאפרת. זכרי כי הצבע המועדף עלייך אינו בהכרח הצבע המתאים לזיו פנייך.
  • התאמת הגזרה – גזרת השמלה צריכה להתאים לגופך ולא רק לטעמך. מכיוון שיש לך כבר ניסיון בבגדים ומדידות, את יודעת פחות או יותר איזו גזרה מתאימה לך ואיזו לא. אם את עדיין מתלבטת, תשאלי את סביבתך הקרובה או את דעתה המקצועית של חברה העוסקת בתחום עיצוב בגדים או תפירה.
  • שמלה נוחה – שמלה יפה היא בין השאר שמלה נוחה. אז נכון, שמלה צרה יכולה להחמיא לגזרתך הדקה, אך האם תוכלי לנוע בה בחופשיות? זכרי שבמהלך אירוע משמח וקופצני כמו חתונה את תצטרכי גם לזוז ולרקוד. כך, במקום לבחור שמלה יפה שתגביל את צעדייך, מומלץ לבחור שמלה שמתאימה לך אולי פחות, אך לפחות תאפשר לך לנוע בחופשיות ותמנע ממך ריצות מיותרות לשירותים כדי לסר אותה.
  • מפואר אך לא מפואר מדיי – כל שמלה צריכה להתאים לאירוע. את יכולה כמובן לבלוט, אך אם תלבשי שמלה מפוארת מדיי, זה עלול להיראות מאולץ. ובמקום מבטי הערצה, תקבלי מבטי חמלה ורחמים. ולכן, כמו בכל דבר בחיים, כדאי ללכת על דרך האמצע ולבחור שמלה יפה אך בטעם טוב. אחרי הכול, את לא רוצה להיות יפה יותר מהכלה ביום החתונה שלה או מהמארחת המארגנת את האירוע.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם