סגנונות שונים של שמלות כלה

עיצובים וסגנונות שמלות הכלה הולכים וגדלים עם כל שנה ושנה. אחרי שאנחנו חושבות שכבר לא ניתן לחדש וראינו הכל, המעצבים מביאים איתם דוגמאות וסגנונות סטייל חדשים שמדהימים את כולנו. עם זאת, לאחרונה ניתן להתרשם מהחזרה אל האופנה הישנה יותר, הכלות הויקטוריאניות ואופנת הכלות הבריטית משנות העשרים של המאה הקודמת חוזרות במידה משמעותית

אחד הנושאים היותר מדובר שמעסיקים אותנו הכלות הוא דווקא נושא ההתאמה. התאמת השמלה ולאו דווקא העיצוב הכללי שלו הוא אחד העקרונות החשובים ביותר בעת בחירת שמלת כלה, פרט שרבות מהכלות חושבות עליו פחות. שמלה מרשימה שאינה הולמת את הגזרה תעשה את ההפך המדויק. אז איך נוכל לבחור שמלת כלה מרשימה שגם תחמיא לגזרה?

שמלת כלה קלאסית – שמלת ערב מעודנת

שמלת כלה קלאסית מאופיינת במראות וסגנונות שונים אשר משתנים בעקבות סוגי הבדים , המרקמים וסוגי התפירה. ראוי לציין שעל אף שנדמה כי שמלות הערב הקלאסיות בסגנון שמלות הערב מתאימות לנשים בעלות גזרה גבעולית ודקיקה דווקא הן ניתנות למשחק יעיל לבעלות גזרה מלאה/עסיסית ואפילו בלתי פרופורציונאלית, כתוצאה מהאפשרות הקלה כל כך לשחק ולטשטש את החסרונות באמצעות סוגים שונים של בדים או סוגי מרקמים על אותה שמלה.

דוגמאות לשימוש בבדים

טשטוש בטן: על מנת לטשטש את הבטן, השמלה תעוצב בשני סוגי בדים כאשר החלק העליון הוחל התחתון יעוצבו מבד בעל מרקם בלתי אחיד ואילו הבד באזור הבטן יהיה אחיד וחלק יותר. על הבד להיות משוחרר אך לא יותר מידי ו"כהה" יותר מאשר האזורים העליונים והתחתונים של השמלה ליצירה מראה קטן יותר במרכז הגוף.

טשטוש ישבן: כדי לטשטש ישבן בעל נוכחות ממשית נשתמש בשמלה קלאסית בסגנון פעמון. זו עדיין שמלה קלאסית אך לא צמודה מידי במקומות הלא נכונים תביא למראה פרופורציונאלי ואסתטי יותר.

גזרת בת הים – למי מתאים סגנון זה וכיצד מומלץ לבחור אותו?

גזרת בת הים של שמלת כלה היא גזרה שתתאים לכלות בעלות בטן שטוחה עד כמה שניתן וזאת מאחר שזו מבליטה את קימורי הגוף באופן מודגש ביותר. השמלה תקבל את הנפח מאזור הברכיים, נפח משתנה שימשיך עד הרצפה. שמלה כזאת דורשת גזרה בעלת פרופורציות בכל האזורים כתוצאה מהעיצוב המודגש שלה. שמלה זו אינה מחייבת גזרה דקה אבל, כזאת שאינה כוללת בליטות משמעותיות, כמו ישבן גדול או בטן בולטת.

שמלת כלה מנופחת – את הכי יפה כשנוח לך (או שלא…?)

שמלות הכלה המנופחות הן אותן שמלות מלכותיות ונסיכתיות שכלות רבות חולמות עליהן. שמלות מנופחות מייצרות את האווירה המלכותית ורבת הרושם בשונה משמלות קלילות יותר. עם זאת, שמלות מנופחות ניתנות לשינוי במהלך האירוע תוך הסרת החצאית הגדולה והפיכתה לשמלה קלאסית בהינף יד.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם