סורגים שקופים – ביטחון לילדים בלי להתפשר על אסתטיקה

מעבר ליתרונות הייחודיים והברורים של סורגים שקופים, שהם למעשה סורגים רואים ואינם נראים, ישנו נושא חשוב נוסף שאנשים אינם נותנים עליו את הדעת, אבל מהווה פרמטר חשוב בהזמנת סורגים, הלוא הוא נושא התחזוקה. סורגי מתכת הם סורגים הדורשים תחזוקה קבועה לאורך כל חייהם, תחזוקה שבאה לידי ביטוי בצביעת הסורגים בצבע מגן מפני מים. צבע זה מיועד להגן על המתכת מפני חלודה בתנאי מזג האוויר הלחים, וגם מיועד לשמור על המראה האסתטי של הסורגים לאורך זמן. עם השנים הופכות שכבות הצבע לעבות ומגושמות, והן הרבה יותר קלות להתקלף מה שמחייב שיוף של כל הצבע מהסורגים, וצביעתם מחדש בשכבת צבע טרייה. עם סורגים שקופים אתם חוסכים לעצמכם את כל התחזוקה הזאת, כך שגם אם אין לכם את האנרגיה והחשק לבצע אותה, אתם גם לא צריכים לבצע אותה.

ניקוי פשוט עם סמרטוט לח

כל מה שאתם צריכים כדי לשמור על הסורגים השקופים שלכם, ולהשאיר אותם שקופים לחלוטין כך שלא ניתן יהיה להבחין בהם בכלל, הוא לעבור עליהם עם סמרטוט לח. ניגוב הסורגים השקופים מיועד להסיר מהם את שכבת האבק שהצטבר על גביהם, וכאשר מזג האוויר חורפי, מיועד להסיר גם את כתמי טיפות הגשם שהתייבשו על גביהם. בניגוד למראות או חלונות למשל, סורגים שקופים אינם זקוקים להברקה עם עיתון או סמרטוט יבש, אם כי זהו בהחלט שלב אפשרי אם אתם מעוניינים בסורגים נקיים לחלוטין שאפשר להביט דרכם וכלל לא להרגיש בקיומם. אם גם לפעולה הפשוטה הזאת אין לכם ממש אנרגיה, חשק או זמן, אתם יכולים לדלג גם עליה – הסורגים השקופים שלכם יישארו שקופים לחלוטין, וגם עם שכבת האבק שהצטברה עליהם עדיין ניתן יהיה להביט דרכם, ועדיין יהיה קשה להבחין בהם.

שימוש בחומרי ניקוי

אם אתם רוצים סורגים שקופים לחלוטין בכל עת, אתם בהחלט יכולים לעשות שימוש בחומרי ניקוי ואמצעי ניקוי שונים, שיסייעו לכם להסיר את הלכלוך בצורה מוחלטת. יחד עם זאת, סורגים שקופים כמו כל סורג אחר, עלולים מדי פעם לספוג כתם עיקש שלא רוצה לצאת בניקוי פשוט, כמו למשל לשלשת ציפורים. במקרה כזה, אתם רוצים להשקיע מעט יותר מאמץ בהסרת הלכלוך, אבל אתם בהחלט רוצים להימנע משימוש בכלי ניקוי שעשויים לשרוט ולגרד את שכבת הציפוי של הסורגים השקופים. סורגים שקופים מגיעים עם שכבת ציפוי למינציה המגינה עליהם מפני שריטות ומהווה חלק חשוב גם בחוזק המבני שלהם. בכדי להימנע משריטת שכבת הציפוי, חשוב שלא לעשות שימוש בסקוצ' או בכריות ניקוי גסות. עם כמות מספיקה של מים וחומר ניקוי פשוט לניקוי חלונות ניתן להסיר כל כתם. כמו כן, כדאי להימנע משימוש בחומרים חזקים להסרת כתמים ושומנים, שכן גם חלקם עשויים לגרום לפגיעה במרקם החלק והאחיד של הסורג.

היכן אפשר לקבל מידע על כללי התחזוקה של סורגים שקופים?

ובכן, אתם ממש לא זקוקים לכל מידע נוסף על מנת לתחזק את הסורגים השקופים שלכם, וליהנות מהם כמו חדשים לאורך עשורים שלמים. באמת שכל מה שהסורגים הללו זקוקים לו הוא ניקוי פשוט באמצעות מטלית לחה. אין צורך לצבוע, אין צורך לצפות בלכה ואין צורך לעשות כל פעולה נוספת. אם אתם רוצים לקבל את הגושפנקא המקצועית לכך, תוכלו להתייעץ עם ספק הסורגים שלכם, שגם יוכל לספק לכם מידע לגבי חומרי ניקוי ואמצעי ניקוי שבהם לא כדאי להשתמש. מעבר לכך אתם יכולים פשוט להסתפק בניקוי פשוט של הסורגים.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם