פרופסור יהודה אדלר – הילד התל אביבי שהפך לקרדיולוג בכיר

אם תשאלו ילד טיפוסי, בתל אביב או בכל מקום אחר, מה ירצה לעשות כשיהיה גדול, סביר להניח שאף אחת מהתשובות לא תכלול את האפשרות של רופא בכיר. גם פרופסור יהודה אדלר, בהיותו ילד תל אביב פעלתן, לא חשב שביום מן הימים יהפוך לאחד הקרדיולוגים הבכירים בישראל, ויחזיק בשורה של עמדות ניהול שבונות את דור העתיד של הרופאים בישראל, ומשפיעות על עולם הרפואה הישראלי והעולמי כיום. אבל הנה זה קרה, ולאחר השלמת לימודי הרפואה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, השלים אדלר את התמחותו בענף הקרדיולוגיה, והחל לבנות את הקריירה שלו כקרדיולוג מוביל ובעל השפעה.

השפעה על ענף הקרדיולוגיה כבר משלבי התכנון

את התמחותו פרש יהודה אדלר על פני שלושה תחומים שונים, לרבות התמחות כרופא פנימי בבית החולים שיבא תל השומר, התמחות כקרדיולוג בבית החולים רבין והתמחות בתחום המנהל הרפואי. כבר אז היה ברור לאדלר שברצונו להשתלב בעמדות הבכירות של ענף הרפואה בישראל ולהוות גורם משפיע ומתווה דרך. כיום, כיו"ר האיגוד האירופאי לקרדיולוגיה בתחום מחלות קרום ושריר הלב, אחראי אדלר על גיבוש ההתוויות העולמיות לטיפול במחלות קרום ושריר הלב, התוויות שעליהן הרצה בכנס הקרדיולוגיה הבינלאומי האחרון, שנערך בסרביה. את ההתוויות שגיבש, ואשר הופכות בימים אלה לסטנדרט טיפולי ברחבי העולם כולו, מיישם אדלר גם עבור מטופליו האישיים, ובהם דניאל קרבחאל, כדורגל ריאל מדריד הספרדית, שהסתייע בהתמחותו של אדלר בכדי לחזור אל המגרשים המפורסמים באירופה.

כל המסלולים אל ההצלחה

לאורך השנים, התמודד פרופסור יהודה אדלר עם שורה של אתגרים שהוצבו בפניו, הן בפן המקצועי והן בפן האישי, אך האמת הפנימית שלו נותרה חזקה כשהייתה, וסייעה לו לשמור על עמדות הניהול וההשפעה הבכירות בהן הוא אוחז, ואף להתפתח ולהשתלב בתפקידי ניהול נוספים בענף הבריאות הישראלי. כיום, מהווה אדלר דוגמה ומופת עבור דור הרופאים הצעירים אשר נושאים את עיניהם אליו, בניסיון לגבש לעצמם את דרכם בעולם הרפואה ואת הגישה המקצועית אל מקצוע הרפואה. עבורם, ממחיש סיפורו של אדלר, את העובדה שאפשר להשפיע, לשנות ואף להציל חיים, גם מבלי לעמוד מעל שולחן הניתוחים, ושכל רופא יכול לבחור לעצמו את המסלול המתאים לו ביותר, ועדיין להגיע להישגים ולהגשמה עצמית.

שם דבר גם בענף הקרדיולוגיה הבינלאומי

כאמור, גם בזירה הבינלאומית נחשב פרופסור אדלר לשם דבר, בהיותו מרצה מבוקש המוזמן להרצאות בשלל כנסי קרדיולוגיה ברחבי העולם, ובהיותו גורם מקצועי אליו יודע כל קרדיולוג, שניתן להרים טלפון גם באמצע הלילה בכדי לקבל עצה ותמיכה מקצועית במקרים רפואיים המטופלים על ידו. את מרב זמנו מקדיש אדלר לטיפול בענייניו פה בישראל, אך מעת לעת יוצא אל מסע אל מעבר לים ומוסיף לא מעט כבוד ומעמד לענף הקרדיולוגיה הישראלי, שגם כך נחשב לגאווה לאומית מזה שנים רבות.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם