רופא שיניים בראשון לציון לנשים בהריון

נשים אשר צריכות לעבור טיפולי שיניים במהלך תקופת ההיריון, לא יכולות לעבור טיפולים רגילים במקרים מסוימים. זה נובע הן מהעובדה שהחומרים בהם משתמש הרופא עלול לסכן אותן או את העובר והן בגלל שישנם טיפולים אשר עדיף לחכות איתם עד אחרי תקופת ההריון, מסיבות פיזיולוגיות והורמונאליות שונות.

מהיבט אחר, הרי כשאישה בהריון מבקשת לעבור טיפולי שיניים, בדומה לטיפולים אחרים, הרי שהיא תבחן היטב אצל מי והיכן לעבור אותם, על מנת שלא תצטרך להתנייד יותר מדי, ובכך היא תוכל למנוע מעצמה עייפות, כאבים, אי נוחות וכדומה. כמו שלא מעט דברים בתקופת הריון נמדדים אחרת מאשר בתקופת חיים רגילה, כך גם כל מה שקשור לטיפולי שיניים.

לכן, כשנשים בהריון אשר מתגוררות לרופא שיניים בראשון לציון, הן יחפשו רופא בעיר ולא סתם רופא, אלא מישהו שהן יכולות לסמוך עליו, מישהו שמתמחה בטיפולי שיניים גם בתקופת הריון. יודע מה מותר ומה אסור. רופא שיניים בראשון לציון שמתמחה בנושא, יוכל לעזור לאישה לעבור את התקופה בצורה הרבה יותר טובה ונכונה.

ברמת העיקרון, משרד הבריאות מציע שטיפולי שיניים לא דחופים יעברו מהשליש הראשון לשליש השני של ההיריון, וכמו כן אסור בשליש השלישי של ההיריון לבצע טיפולים. בעוד שבחלק הראשון של ההיריון, חשוב מאוד להקפיד על היגיינה של הפה (במיוחד אחרי הקאות בוקר), שכן אחרת עלולות להתפתח דלקות שונות.

לגבי תרופות, זריקות וכדומה, מומלץ אם אפשר להימנע מכך, במידה ולא ניתן יש לברר תחילה עם רופא נשים או רופא משפחה, האם יש חומרים שאסור להשתמש בהם, וליידע בכך גם את הרופא שיניים. מן הסתם, רופא שיניים בראשון לציון שמתמחה בטיפולי שיניים לנשים בהריון, ידע גם באילו חומרים מותר ואסור להשתמש, ומה הם התחליפים האידיאליים לשם כך.

חשוב להדגיש, נשים בהריון, צריכות לקרוא את ההוראות של משרד הבריאות בנושא, על מנת לדעת כיצד לטפל בעצמן וכן מה לשאול את הרופא, כיצד להגיב לטיפול, ממה להימנע וממה לא. ככל שיש בידי הנשים יותר ידע, כך יהיה להן קל ונוח יותר לעבור טיפול שיניים אופטימאלי בתקופת ההיריון.

צריך לציין נקודה נוספת, העדפה ברופא שיניים בראשון לציון על פני רופאים במקומות אחרים, לכל תושבות הסביבה, נובעת גם מעצם זה, שכך הרבה יותר קל לנשים, במקרה חירום, להגיע אל הרופא ולעבור אצלו טיפול. זאת במקרה ויש צורך בכך.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם