פאות היוקרה של גליתה

פאה יוקרתית משדרגת את המראה שלך.

ככל שהפאה יוקרתית יותר, היא טבעית יותר. פאה היא דרך מצוינת בה אשה חרדית או דתית שמכסה את ראשה, תוכל להיראות מכובדת ואלגנטית. הנשים החרדיות והדתיות, משתלבות היום בכל תחום אפשרי בשוק העבודה. מבינות באיכות ובטיב, ולא מוכנות להתפשר.

האיכות מתחילה בייצור:

חברת גליתה נותנת מענה מושלם לאישה הדתית והחרדית. בחברה משקיעים היטב בפאות, כבר משלב הייצור. לצורך ייצור הפאה, השיער מיובא באופן עצמאי ע"י שולמית פוברסקי וזהבה ויצמן  שער טבעי איכותי מברזיל.

השיער עובר ניקוי בלבד, ללא הליך כימי , ולאחר מיון השיער לפי צבעים, ולפי סוגי השיער- חלק, גלי, מתולתל חלק השיער נשלח לייצור סקינים – החלק העליון של הפאה וחלק מהשיער הופך לטרסים ל"גלית איטליה", יש מספר מפעלים בארץ ובחו"ל, צוות התופרות שלנו במפעל , הינו מקצועי ומיומן. התפירה של הפאות שלנו, היא חזקה ואיכותית. איכות הפאה נמדדת בטיב השיער , ברמת תפירת השיער ובנית הפאה בגלית איטליה ניתן לרכוש את מותג החברה "קמילה ויולה" בכל האורכים ובכל סוגי השיער.

 

תכשירים לשער הפאה:

אנו בגלית איטליה מתעדכנים כל הזמן בחומרי הזנה לשער היוצאים אל השוק. חומרי ההזנה שלנו, נותנים לפאה מראה טבעי ומבריק הנותן תחושה של שער טבעי.

אביזרים לפאה:

בגלית איטליה, יש מגוון רחב של אביזרים עבור פאות: סרט לייס, קוקו קליפס, תוספת שער לפאה, סרטי צמה, וכו'. ניתן לבחור את האביזרים בחנות, ולאחר מכן להוסיף לפאה. אביזרים לפאה משדרגים את מראה הפאה. ישנם פאות הנמכרות פאות הנמכרות מראש עם תוספת, ואפשר לבחור תוספת לפאה ולבקש מהפאניות להוסיף לפאה.

סלון הפאות המקצועי של גלית איטליה:

מה מיוחד כל כך בסלון הפאות של גלית איטליה?

"גלית איטליה", הינה סלון הפאות היוקרתי ומוביל ביותר, צוות הפאניות שלנו עבר הכשרה מקצועית, בעלות ניסיון, הצוות שלנו עובר השתלמויות מקצועיות באופן קבוע , ומביא אליך את כל החידושים בתחום בסלוני גלית איטליה לא מתפשרים על איכות , ומשתמשים בתכשירי שיער מהחברות המובילות בשוק.

 

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם